در جریان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

بازی در ابتدای کار بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. شاگردان منصوریان در دقیقه ۵ و روی فرار حامد  پاکدل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آبی‌پوشان داشتند اما واکنش سید حسین حسینی مانع گلزنی آلومینیوم شد.

در ادامه تیم آلومینیوم فشار بیشتری در نیمه زمین استقلال آورد اما دفاع آبی‌پوشان باعث شد نتیجه بازی بدون گل پیش برود.

آبی‌پوشان پس از فشار تیم حریف سعی کردند به دروازه حریف نزدیک شوند اما حملات نصفه و نیمه شاگردان مجیدی نتوانست استقلال را به گل اول برساند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، آبی‌پوشان فرصت مناسبی برای گلزنی روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۳۲ داشتند اما شوت مهدی قایدی با واکنش دروازه‌بان آلومینیوم همراه شد و به تیر دروازه برخورد کرد.

سفید پوشان اراکی در دقایق پایانی باز هم سعی داشتند خود را به محوطه جریمه استقلال نزدیک کنند اما حملات این تیم نتیجه‌ای نداشت و بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:   سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب آلومینیوم اراک:‌ حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند