دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان

منبع: برترین ها

80

1400/4/11

00:43


فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عاملان نزاع منجر به قتل در یک فلافل فروشی در آبادان دستگیر شدند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عاملان نزاع منجر به قتل در یک فلافل فروشی در آبادان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زلقی پنجشنبه شب اظهارداشت: به دنبال گزارش فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص یک فقره چاقوکشی در یک مغازه فلافل فروشی بلوار ولایت بلافاصله عوامل کلانتری ۱۵ احمدآباد به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی مشخص شد در این نزاع شخصی میانسال که ظاهرا صاحب مغازه بود از ناحیه کمر چاقوخورده که متاسفانه به دلیل جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ زلقی گفت: ۲نفر از عوامل نزاع در صحنه جرم توسط پلیس دستگیر و ۲ نفر دیگر از صحنه جرم متواری شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده، دستگیری متهمان متواری را در دستور کار قرار دادند و توانستند در کمتر از هشت ساعت یعنی بامداد امروز فرد قاتل را که جوانی ۱۸ ساله بوده و از صحنه متواری شده بود را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه قاتل دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی پلیس علت نزاع خود را بحث بر سر موضوعات ورزشی و متعاقبا بالا گرفتن تنش بین همدیگر عنوان کردند که پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی از جوانان و نوجوانان خواست هرگز سلاح سرد و گرم حمل نکنند که هم از نظر قانونی جرم است و هم اینکه فرجام خطرناک و پشیمان کننده ای به دنبال دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو