10 مزیت مهم سوتین مناسب، معایب سوتین نامناسب، ملاک های انتخاب

10 مزیت مهم سوتین مناسب، معایب سوتین نامناسب، ملاک های انتخاب


منبع: دلگرم

310

1400/4/11

01:52


10 مزیت مهم سوتین مناسب، معایب سوتین نامناسب، ملاک های انتخاب

همانطور که پوشیدن سینه بند مناسب مزیت های فراوانی دارد، انتخاب نادرست در زمان خرید سینه بند آسیب هایی به ما وارد می کند. در اینجا، تمامی مزایا و معایت استفاده از سوتین مناسب و نامناسب را برایتان آوردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بعد از خواندن این مقاله، شما در زمان خرید سوتین، دست به انتخاب آگاهانه و مطمئن تری می زنید و بهترین لباس زیر را برای خود انتخاب می کنید.

مزایای استفاده از سوتین مناسب

همه متخصصان و پزشک زنان، سفارش می کنند که از لباس زیر مناسب استفاده کنید و در زمان خرید نهایت دقت را به خرج دهید. در این مقاله ویژگی های یک لباس زیر مناسب را آوردیم. خصوصیات و مزایای استفاده از سوتین مناسب؛ شامل این موارد است:

1- وضعیت بدن شما را بهبود می بخشد: زمانی که شما سینه بند مناسب استفاده می کنید؛ شانه های شما به دلیل پشتیبانی که از قفسه سینه دریافت می کند، خم و شل نمی شوند و کمرتان صاف می ایستد. این باعث پیشگیری از این عارضه خواهد شد.

2- باعث افزایش اعتماد بنفس می شود: اگر شما در زمان انتخاب سوتین، مناسب ترین سایز و مدل را برای بدنتان را انتخاب کنید، آسوده خاطر می شوید. انتخاب سینه بند مناسب به شما ظاهری زیبا و جذاب می دهد. اگر اندازه لباس زیرتان را به درستی انتخاب کرده باشید، دیگر نگران شل و آویزان شدن سینه هایتان و یا حتی تنگ و آزرده بودن آن نخواهید شد و این موضوع اعتماد بنفس شما را افزایش می دهد.

3- سلامت شما را بهبود می بخشد: یک سوتین خوب که از پستان شما پشتیبانی کند؛ می تواند کمر درد، تحریک پوست و درد قفسه سینه را کاهش دهد. این موضوع بخصوص برای خانوم هایی که سینه های بزرگ و سنگین دارند کاربرد دارد، چرا که بانوانی که سینه های سنگینی دارند بیشتر دچار کمر درد می شوند. یک سینه بند خوب، می تواند برای سلامتی بانوان معجزه بیافریند.

4- فعالیت های ورزشی و سنگین را برای شما آسان می کند:

ست نیمتنه و شورت ورزشی زنانه

در زمان ورزش وانجام فعالیت های سنگین مهم است که از سوتین های ورزشی و یا تی شرتی مناسب، با بالاترین پشتیبانی استفاده کنید. در زمان استفاده از سوتین های ورزشی، تفاوت آن را با سایر سینه بندها بدرستی حس خواهید کرد و بعد از آن در زمان فعالیت های سنگین چیزی جز انواع سوتین ورزشی را انتخاب نمی کنید.

استفاده از نیمتنه های ورزشی هنگام انجام فعالیت های سنگین به قدری از سینه های شما پشتیبانی می کند که به هیچ وجه حواستان پرت نشود ، با دقت و تمرکز کارتان را انجام دهید.

5- باعث صرفه جویی مالی می شود: با انتخاب درست و مناسب سینه بند دیگر نیاز نیست بیشتر پولتان را صرف خرید لباس زیرهای متنوع بکنید. چرا که با داشتن سینه بندهای استاندارد با خیالی آسوده به فعالیت روزمره می رسید و عمر این نوع لباس زیر ها طولانی می شود. با خرید از فروشگاه های معتبر لباس زیر، مانند فروشگاه لباس سکرت و ویکتوریا سکرت، علاوه بر خرید سوتین مناسب، از لذت خرید لباس زیر با کمترین قیمت و بهترین کیفیت برخوردار خواهید شد.

6- شکل سینه را بهبود می بخشد: یک سوتین استاندارد سینه ها را به سمت بالا لیفت می هد، پشتیبانی خوب از سینه ها به عمل می آورد و در نتیجه شکل و فرم زیبایی به آن می دهد. علاوه بر این از افتادگی سینه پیشگری می کند.

7- ظاهری زیبا به لباستان می بخشد: تصور کنید از زیر لباس راحتی، مجلسی و یا حتی لباس رسمی خود سوتین نپوشید؛ در این صورت سینه هایتان آویزان می شود و ظاهر نازیبایی لباستان پیدا می کند. در اصل استفاده از سوتین خوب و با کیفیت ظاهری زیبا به لباستان می بخشد.

8- درد کمر را کاهش می دهد: اگر دچار کمر درد شده اید! می تواند نتیجه انتخاب سایز نادرست سینه بندتان باشد. سوتینی با سایزی درست و استاندارد خریداری کنید و درد کمر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر در مورد انتخاب سایز سوتین مشکل دارید! راهنمای انتخاب سایز لباس زیر lebassecret را سرچ کنید. تمام موارد لازم در مورد انتخاب سایز سوتین مناسب در آن درج گردیده است.

9- همانند پوست دوم شماست: وقتی که سوتین خوب و استاندارد استفاده می کنید! انقدر حس راحتی به شما می دهد که اصلا احساس نمی کنید چیزی پوشیده اید.

10- از افتادگی سینه جلوگیری می کند: سینه از غده و چربی تشکیل شده است و اگر سوتین پشتیبانی مناسب از سینه ها انجام ندهد؛ باعث افتادگی پستان می شود. یک سینه بند مناسب از افتادگی سینه پیشگیری می کند. در مقاله سوتین مناسب برای سینه های آویزان به مدل های مناسب آن اشاره کرده ایم.

سوتین و لباس سکرت

بهترین جنس سوتین برای استفاده چیست؟

سینه بندها در جنس های متفاوت پنبه، توری، پلاستیک، لاتکس و ... ارائه می شوند. اما کدام جنس سوتین از همه بهتر است ؟

سوتین تولید شده با پارچه های قابل تنفس و ارگانیک را حتما انتخاب کنید.

پنبه ارگانیک و پارچه بانبو گزینه مناسبی هستند.

مراقب رکاب لاتکس یا بسته شدن سوتین از جنس نیکل باشید، چرا که پوست افراد حساس را تحریک می کند.

سوتین

یک پارچه قابل تنفس، رطوبت را از بین می برد تا ناحیه قفس سینه را خنک و راحت نگه دارد. بدن ما سموم موجود در عرق را از بین می برد ولی اگر این عرق، جذب سوتین شود حساسیت های پوستی و یا حتی بیماری پوستی ایجاد می کند. حتما برای استفاده روزمره خود از سوتین های نخی (پنبه) استفاده کنید چرا که تمامی ویژگی های یک سینه بند عالی را دارد.

معایب استفاده کردن از سوتین نامناسب

استفاده از سوتین برای دختران و زنان بعد از بلوغ و اغلب اوقات قبل از آن بسیار مهم است. عملکرد اصلی سوتین، پشتیبانی از وزن، سنگینی و ساختار پستان است. اگر شما از سوتینی با سایز، جنس، کیفیت و پشتیبانی بالا استفاده نکنید با گذشت زمان دچار افتادگی سینه خواهید شد. آویزان شدن پستان؛ کمر درد را به بار می آورد. با استفاده نکردن از سوتین خوب و مناسب شما اندامی با ظاهری زشت پیدا می کنید و اعتماد بنفس خود را ازدست خواهید داد. اگر جنس سینه بند مناسب نباشد؛ شما دچار حساسیت های پوستی خواهید شد. سوتین های تنگ و سفت روی قفسه سینه شما فشار می آورند و بر روی ریه تاثیر بدی می گذارند. اگر سوتین شما جنس فنر خوبی نداشته باشد رد خود را بر روی بدن شما می گذارد و باعث درد و خراشیدگی می شود.

سوتین مناسب، از کجا بخریم!؟!؟

شما برای خرید لباس زیر زنانه با بهترین کیفیت و قیمت می توانید به فروشگاه لباس زیر و لباس خواب،برند لباس سکرت مراجعه کنید. این فروشگاه لباس زیر و لباس خواب معتبر علاوه بر داشتن سابقه 9 ساله در زمینه فروش تک و عمده و نماد اطمینان و اعتماد ملی دارای تیم پشتیبانی قوی برای مشاوره به شما دوستانی هستند که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهید. در نظر داشته باشید که یک فروشگاه لباس زیر باید مانند برند لباس سکرت دارای خصوصیات زیر باشد تا بهترین خرید لباس زیر را تجربه کنید.

سوتین زنانه و لباس سکرت

برای انتخاب فروشگاه لباس زیر جهت خرید سوتین مناسب باید حتما این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. فروشگاه باید دارای نماد اعتماد ملی و جواز های معتبر باشد. (حتما روی نماد کلیک کرده و از سایت اصلی اینماد، آن سایت را چک بفرمایید.)
  2. از سوتین، عکس و فیلم واقعی و بدون افکت در صفحه محصول قرار داده باشد.
  3. از راه های ارتباطی و پشتیبانی دقیق و قوی برخوردار باشد.
  4. قیمت مناسب محصولات بسیار مهم است. سایت های بزرگی هستند که با درج قیمت های بسیار گزاف و تخفیف های عجیب 60 درصدی! و یا یکی بخر دو تا ببر! سعی در فریب مشتریان دارند. مراقب سودجویان باشید.
  5. داشتن تیم متخصص بسیار مهم است. از فروشگاه های که در هیچ زمینه ای تخصصی کار نمی کنند بپرهیزید.
  6. سابقه کار تخصصی می تواند تضمینی بر عملکرد فروشگاه باشد حتما به آن توجه فرمایید.

سوتین های مناسب، در مدل های متفاوت از جمله سینه بند ورزشی، سوتین روزمره،توری، مجلسی و... در بازار موجود هستند. هر مدل از این سوتین ها بر اساس نیاز شخصی بانوان لازم و قابل استفاده اند. اما مهم است که شما سوتینی مناسب با سایز خود و با بهترین جنس و کیفیت را خریداری کنید. با در نظر گرفتن افزایش روز افزون فروشگاه های اینترنتی، پیدا کردن برند های لباس زیری که بتوان به آن اعتماد کرد، کار دشواری است. نمونه برند های معتبر در زمینه تولید و عرضه لباس زیر و سوتین مناسب را می توانید با سرچ بهترین برند های این زمینه مانند calvin klein، victoria secret، lebassecret و neev مشاهده کرد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو