گوشی رول‌شونده با نمایشگر قابل گسترش!

منبع: برترین ها

80

1400/4/11

08:55


اخیرا پتنت جدیدی از کمپانی شیائومی منتشر شده است که به یک گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش از هر دو طرف اشاره می‌کند.

کلیک: اخیرا پتنت جدیدی از کمپانی شیائومی منتشر شده است که به یک گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش از هر دو طرف اشاره می‌کند.

اخیرا پتنت جدیدی از گوشی جدید شیائومی به فضای مجازی راه پیدا کرده که نشان می‌دهد شرکت در حال طراحی یک نمایشگر رول شونده است که به هر دو طرف دستگاه امتداد می‌یابد.

گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش!

پتنت گوشی رول شونده شیائومی

به گزارش PhoneArena، گوشی جدید شیائومی دارای یک نمایشگر منحصر به فرد است که هم می‌توان آن را از سمت راست گسترش داد و هم از سمت چپ. به بیان بهتر، اندازه نمایشگر از هر دو طرف دستگاه قابل گسترش است که این مسئله روی نسبت تصویر نیز اثر می‌گذارد.

پتنت جدید به نوعی ابعاد یک تبلت را برای ما تداعی می‌کند و حتی ممکن است قابلیت‌های فراتری داشته باشد. هنگامی که نمایشگر را از هر دو طرف توسعه می‌دهیم، شکل ظاهری دستگاه تقریبا شبیه به یک مربع می‌شود. طراحی پنل پشتی تا حدودی ما را به یاد اسمارت فون انتزاعی شیائومی می میکس آلفا می‌اندازد. همان‌طور که در شکل فوق مشاهده می‌کنید، یک سیستم دوربین دوگانه در میانه دستگاه تعبیه شده که سنسورهای آن با چیدمان عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش!

برند اوپو، یکی از بزرگ‌ترین رقبای شیائومی نیز چندی پیش از طرح گوشی انتزاعی خود یعنی Oppo X 2021 رونمایی کرده که نخستین گوشی رول شدنی جهان با نمایشگر قابل گسترش به شمار می‌آید.

در پایان باید خاطرنشان کنیم ارائه و یا ثبت یک پتنت لزوما به معنی تولید آن دستگاه نیست و گوشی شیائومی ممکن است هیچ‌گاه به مرحله ساخت نرسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو