آخرین مهلت فعال‌سازی ساعت‌های هوشمند

منبع: برترین ها

112

1400/4/11

09:44


دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از ریجستری تبلت از ابتدای مردادماه خبر داد و گفت: ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور فقط تا امشب فرصت دارند دستگاه خود را فعال کنند، پس از آن شامل طرح ریجستری خواهند شد.

ایلنا: دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از ریجستری تبلت از ابتدای مردادماه خبر داد و گفت: ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور فقط تا امشب فرصت دارند دستگاه خود را فعال کنند، پس از آن شامل طرح ریجستری خواهند شد.

امیر سبحانی با بیان اینکه درباره آخرین تصمیمات در حوزه طرح ریجستری موبایل واردها اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات، ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور باید قبل نیمه شب ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰، یعنی امشب اقدام به راه اندازی ساعت خود کنند در غیر این صورت شامل طرح ریجستری خواهند شد.

وی ادامه داد: فعال کردن ساعت‌های هوشمند با انداختن سیم کارت فعال در داخل ساعت و انجام فعالیت‌های مرتبط امکان‌پذیر است.

به گفته سبحانی؛ فعالیت‌های مرتبط می‌تواند شامل ارسال یا دریافت پیامک و ارتباط بلوتوثی با تجهیز دیگری است.

وی یادآور شد: گرفتن تست برای اتصال به شبکه نیز ضروری است چراکه شناساندن دستگاه به شبکه بی‌سیم کشور دستگاه را از طرح ریجستری خارج می‌کند.

سبحانی هشدار داد؛ ساعت‌های هوشمند تا امشب باید فعال شوند در غیر این صورت، دیگر فعال نخواهند شد.

وی همچنین از صاحبان ساعت‌های هوشمند خواست IMEI دستگاه خود را به کد دستوری ستاره ۷۷۷۷ مربع، ارسال کنند تا در پیامک محتوای برند، مدل، شرکت واردکننده و شرکت خدمات پس از فروش را دیگر مرتبط با دستگاه دریافت کنند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی همچنین از ریجستری تبلت از ابتدای مرداد ماه خبر داد.

سبحانی تصریح کرد: صاحبان تبلت همان مراحلی که برای ساعت‌های هوشمند سیم کارت خورد گفته شد را انجام دهند.

وی تاکید کرد: دارندگان دستگاه تبلت که تا کنون اقدام به استفاده از دستگاه خود نکردند تنها تا ابتدای مرداد ماه فرصت دارند با درج سیم کارت در تبلت، آن را فعال کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو