نمایش آثار جایزه سال سهراب سپهری در برج آزادی

117

1400/4/11

11:45


نمایشگاه آثار برتر نخستین جایزه سال سهراب سپهری به همراه آثار دو تن از تصویرگران کاشانی، با حضور هنرمندان پیشکسوت در برج آزادی افتتاح شد.

نمایش آثار جایزه سال سهراب سپهری در برج آزادی

به گزارش هنرآنلاین، در شروع مراسم مهندس عظیمی مدیریت مجموعه برج آزادی ضمن خیرمقدم به مدعوین، گره خوردن نام کاشان و سهراب سپهری را با آغاز به کار مجموعه فرهنگی و هنری آزادی در سال ۱۴۰۰ به فال نیک گرفت و به هنرمندان کاشانی به دلیل برگزاری رویداد بی‌نظیر جایزه سال سهراب سپهری تبریک گفت.

در ادامه حسین صدقی، دبیر نخستین جایزه سال سهراب سپهری، ضمن معرفی این رویداد و روند برگزاری آن، با ابلاغ سلام هنرمندان پرشمار کاشانی به هنرمندان سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد که وجود چنین رویدادهایی بتواند پیوند مناسبی بین مردم هنردوست و هنرمندان کاشانی با هنرمندان دیگر مناطق کشور برقرار کند.

داریوش ارجمند هنرمند عرصه سینما و تلویزیون هم در سخنانی از سهراب سپهری به نیکی یاد کرد و یادآور شد که جا دارد مسئولین به جامعه هنری و هنرمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اکبر نیکان پور، پیشکسوت عرصه تصویرگری، حین بازدید از آثار برای برگزاری این رویداد ویژه به هنرمندان کاشان تبریک گفت و ابراز داشت که نام و شعر سهراب و همچنین رویداد تصویرگری اشعار این شاعر کاشانی پتانسیل برگزاری در ابعاد بین‌المللی دارد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری جایزه سال سهراب سپهری محدود به یکی دو سال نبوده و ادامه‌دار و باکیفیت بالا به راهش ادامه دهد.

 این نمایشگاه تا نوزدهم تیرماه در سالن آینه مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی برقرار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو