رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب ‌بر کتاب «عمارتخانه خورشید» | تصویر و متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

97

1400/4/12

01:59


تقریظ رهبر معظم انقلاب ‌بر کتاب «عمارتخانه خورشید» که شامل گزارش ‌تصویری باز‌آرایی و مرمت حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۹۹ است رونمایی شد.

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب ‌بر کتاب «عمارتخانه خورشید» | تصویر و متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

به گزارش هنرآنلاین، مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب ‌بر کتاب «عمارتخانه خورشید» که شامل گزارش ‌تصویری باز‌آرایی و مرمت حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۹۹ است با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در آیین رونمایی از یادداشت رهبر انقلاب بر کتاب «عمارتخانه خورشید» در بارگاه امام رضا(ع) گفت: چند هفته پیش که خدمت رهبر انقلاب رسیدم، فرمودند: «این کتاب عمارتخانه خورشید را دیدم، تمام صفحات و عکس‌های آن را با دقت مشاهده کردم، چه کار باعظمتی است. کارهای بسیار خوبی انجام شده و در حال نوشتن یادداشتی هستم که کامل می‌کنم و آن را برای شما ارسال خواهم کرد.» فردای آن روز ما مفتخر به این یادداشت ایشان شدیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تقریظ این کتاب نوشته‌اند: «روایت تصویری عمارتخانه خورشید را دیدم. اصل پیدایش این فکر و سپس برنامه‌ریزی گسترده برای آن، و آنگاه جستجو از جاهایی که باید عملیات در آن صورت می‌گرفت‌ و سرانجام صدها کار دقیق و ظریف هنری و فنی با دست‌های ماهری که عشق و ارادت، آنان را به حرکت و کار وامیداشته، هر یک به تنهایی در خور صدها آفرین است. سپاس و سلام بر آن دستان و سرانگشتان هنرمند و آن ذهن های خلاق و مبتکر.»

A9FDD7E5-13AC-4028-8E84-73A1D9C8C832

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو