بیوگرافی فرشته ترابی و عکس های جالب و زیبایش

بیوگرافی فرشته ترابی و عکس های جالب و زیبایش


منبع: آرگا

217

1400/4/12

11:10


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی فرشته ترابی هنرپیشه تئاتر کودک، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و دیدنی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد این تصاویر مورد پسندتان قرار بگیرد.

فرشته ترابی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون محبوب و با استعداد ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۳ در سن ۳۴ سالگی با مجموعه ” شکرآباد” به کارگردانی شهاب عباسی آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی فرشته ترابی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی فرشته ترابی همراه با تصاویر شخصی و جالب وی

فرشته ترابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دوست داشتنی و موفق کشورمان متولد ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۴۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است اما از طرف پدری اصالتا اهل بروجرد می باشد. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته حسابداری می باشد.

شرح حال فرشته ترابی + عکس

خانواده

این بازیگر توانا، در یک خانواده ۷ نفره با اصالت متولد شده که سه خواهر و یک برادر خوب دارد. او از دوران ابتدایی تا دوران دبیرستان، همیشه در گروه های سرود و تئاتر سرگروه بود و علاقه خاصی به این کار داشت.

شرح حال خواندنی فرشته ترابی

شروع فعالیت

ایشان به مدت هفت سال در گروه خانه نمایش کودک آموزش دیدن و کار کرد و سپس به عنوان نویسنده و کارگردان تئاتر “دلقک سیر” را روی صحنه برد. او بعد از مدتی فعالیت به عنوان هماهنگ کننده برنامه های تفریحی در کیش کار می کرد. در نهایت در سال ۱۳۹۳ با آقای شهاب عباسی کارگردان ایرانی آشنا شد و در مجموعه ” شکر آباد” در نقش‌ های متعدد، مانند دختر تاجر و … حضور یافت. این مجموعه از سریال نسیم پخش می شد.

او در سال ۱۳۹۴ در سریال ” دست به نقد” کاری از شهاب عباسی به ایفای نقش پرداخت و سپس مجموعه “کودک رنگین کمان” در شبکه  ۵ در نقش مامان فرشته قصه را بازی کرد.

زندگینامه کامل فرشته ترابی

عکس جشن تولد فرشته ترابی

زندگینامه خواندنی فرشته ترابی

از دیگر فعالیت های وی که در آن حضور داشته است می توان به سریال گمشده (۱۳۹۵)، بازیگر مهمان در دورهمی، سریال افسانه هزار پایان و فیلم سینمایی هشتگ خاله سوسکه (۱۳۹۷) اشاره نمود.

از اخرین فعالیت وی در تلویزیون می توان به سریال ” دنگ و فنگ روزگار” به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی در سال ۱۳۹۸ اشاره نمود. در این سریال بازیگرانی از جمله زهره فکور صبور، سیروس گرجستانی، محمد نادری، مریم شاه ولی، پانته آ مهدی نیا، بیژن بنفشه خواه، زهرا داوودنژاد، امیر غفارمنش، نیما شاهرخ شاهی، ساعد هدایتی، سوگل طهماسبی، الهه زحمتی و … حضور داشتند.

زندگینامه جامع فرشته ترابی

بیوگرافی فرشته ترابی و همسرش

ازدواج و همسر فرشته ترابی

فرشته ترابی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 تدریس + فعالیت در آژانس

خانم ترابی مدت کمی برای کودکان مشغول آموزش تئاتر بود و حالا به عنوان مدیر فنی آژانس هواپیمایی می باشد.

بیوگرافی فرشته ترابی + عکس

زندگینامه فرشته ترابی و همسرش

پیچ اینستاگرامی فرشته ترابی

پیج اینستاگرام فرشته ترابی به آدرس fereshteh_torabi@ می باشد. او در اینستاگرام خود تمامی تصاویر شخصی و جدید و همچنین کلیپ های تئاتر خود را برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. ایشان تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر فالوور دارد.

بیوگرافی فرشته ترابی + تصویر زیبا

کارنامه هنری فرشته ترابی

فیلم سینمایی 

  • هشتک خاله سوسکه (۱۳۹۷)

مجموعه تلویزیونی

  • شکر آباد (۱۳۹۳)
  • گمشده (۱۳۹۵)
  • برنامه کودک رنگین کمان
  • افسانه هزارپایان
  • دنگ و فنگ روزگار

زندگینامه جالب فرشته ترابی

عکس دونفره فرشته ترابی و هومن حاج عبدالهی

زندگینامه کامل و خواندنی فرشته ترابی

بیوگرافی فرشته ترابی + عکس جالب

بیوگرافی فرشته ترابی + تصاویر باحال

امیدواریم از خواندن بیوگرافی فرشته ترابی بازیگر ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو