مصاحبه مهناز افشار درباره فیلم جدیدش در ترکیه و علت مهاجرتش به آلمان + ویدئو

مصاحبه مهناز افشار درباره فیلم جدیدش در ترکیه و علت مهاجرتش به آلمان + ویدئو


منبع: روزیاتو

146

1400/4/12

13:15


مهناز افشار ، بازیگر مشهور ایرانی که مدتی است کشور را ترک کرده، قصد دارد در پروژه ای در کشور ترکیه مقابل دوربین برود.

افشار در مصاحبه ای که به تازگی با یک رسانه ترکیه ای داشته می گوید برای انجام یک پروژه به ترکیه آمده که قرار است در آن با هنرمندان مشهور این کشور همکاری کند و به نظر او پروژه ای تماشایی برای مخاطبان ایرانی و ترکیه ای خواهد بود.

افشار همچنین درباره ی علت انتخاب کشور آلمان برای زندگی کردن می گوید در اصل برای زندگی در آلمان انتخاب شد نه اینکه خود این انتخاب را کرده باشد؛ در وهله ی اول به خاطر دخترش که در این کشور به دنیا آمده و تحصیل می کند و در وهله ی بعدی سرنوشت باعث شد او در آلمان زندگی کند.

مهناز افشار متولد ۱۳۵۶در تهران، بازیگری را با مجموعه ی تلویزیونی «گمشده» در سال ۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی «دوستان» به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۸۹ برای ایفای نقش در فیلم «سعادت‌آباد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر دریافت کرد.

مهناز افشار در سال ۹۳ با محمدیاسین رامین (متولد ۱۳۶۰) فرزند محمد علی رامین، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد ازدواج کرد. سید محمد خاتمی، رئیس‌ جمهور پیشین ایران، خطبه ی عقد آن‌ ها را خواند. ثمره ی این ازدواج دختری به نام لیانا بود که در سال ۹۴ به دنیا آمد.

مهناز افشار و دخترش لیانا

رامین در سال ۹۵ با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت و کمی بعد در همان سال با وثیقه آزاد شد. او متهم شده‌ است که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شد که ۷ سال آن قابل اجرا است و پرونده ی او اکنون در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

رامین در رسانه‌ ها به واردات و توزیع شیرخشک آلوده نیز متهم شده‌ است. با این حال، او و مهناز افشار این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرده که پرونده‌ ای در مورد شیرخشک‌ های فاسد وجود ندارد.

مهناز افشار در سال ۹۸ به همراه دخترش ایران را به مقصد آلمان ترک کرد. از خروج افشار از کشور مدت زیادی نگذشته بود که خود خبر جدایی اش از محمد یاسین رامین را در اینستاگرامش اعلام کرد.

افشار پس از ترک کشور در یک مسابقه استعدادیابی به نام «پرشیاز گات تلنت» که در کشور سوئد برگزار می شد حضور یافت و به همراه دو تن از خوانندگان ایرانی موسوم به لس آنجلسی داوری این مسابقه را برعهده گرفت.

حضور در این مسابقه تلویزیونی که از شبکه ی وابسته به عربستان سعودی ام‌بی‌سی‌فارسی پخش می شد و نیز حجاب وی در مدت اقامت در خارج کشور سبب شد برخی بازگشت مهناز افشار به کشور را منتفی بدانند، با این حال، افشار در مصاحبه های پیشین خود مدعی شده مهاجرتش دائمی نخواهد بود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو