دانلود انیمیشن تام و جری در نیویورک Tom and Jerry in New York 2021

منبع: دانلود ها

185

1400/4/12

14:43


انیمیشن-Tom-and-Jerry-in-New-York

نام انیمیشن: Tom and Jerry in New York – تام و جری در نیویورک

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن تام و جری در نیویورک (به انگلیسی: Tom and Jerry in New York 2021) به ماجراهای جدید تام و جری در نیویورک می‌پردازد. گویا این بار آن‌ها تونلی را به سمت هتل رویال گیت کنده‌اند و قرار است که دردسرهای خودشان را در این مکان مهم ادامه دهند. سرتاسر شهر متوجه هرج و مرج‌های بزرگ تام و جری شده‌اند و موجودات دیگر را هم تحریک می‌کنند که به این منطقه بیایند. تام و جری کم کم به همه جای شهر رفته و قصد دارند که دزد و پلیس بازی خودشان را در همه جای شهر انجام دهند. اتفاقات زیادی آن‌ها را تحریک کرده و در نتیجه مشکلات بیشتری را برای شهر ایجاد می‌کنند.

در انیمیشن Tom and Jerry in New York می‌بینیم که قوانینی برای هتل از طرف خدمت کاران آن تعریف می‌شود، اما گویا این قوانین اهمیتی برای تام و جری و دوستان‌شان ندارد. شخصیت‌های محبوب دیگری از دنیای تام و جری در این سری حضور دارند و می‌توانید در هر قسمت، ماجراجویی آن‌ها را نظاره کنید. تام گاهی اوقات به عنوان مسئول هتل استخدام می‌شود و باید جری را از هتل بیرون کند. صاحب هتل از کارهای تام راضی نیست و به همین دلیل مدام وی را سرزنش می‌کند. همین روند داستان‌های کمدی و جذاب تام و جری در نیویورک را تشکیل می‌دهد و می‌توانید با علاقه به تماشای آن‌ها بنشینید. می‌توان گفت که این انیمیشن از لایو اکشن مخصوص تام و جری الهام گرفته است و ماجراهای بیشتری از هتل رویال گیت را برای مخاطبین به نمایش می‌گذارد.

info

Follow the iconic cat and mouse duo as they settle in to their new digs at the Royal Gate Hotel and unleash mayhem across the big city, inciting hilarious chaos uptown, downtown and everywhere their manic escapades take them.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————

دانلود تمامی 7قسمت به صورت کامل در یک فایل فشرده با حجم 960مگابایت

——————

دانلود قسمت 1:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 2:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 3:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 4:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 5:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 6:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

دانلود قسمت 7:    WEB-DL 1080p  |  WEB-DL 720p

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو