دانلود انیمیشن The Boss Baby Family Business 2021 – با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

239

1400/4/12

14:43


انیمیشن-by-Family-Business

نام انیمیشن: The Boss Baby: Family Business – بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: نامعلوم

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

انیمیشن بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی (The Boss Baby Family Business 2021) دنباله بسیار جذابی برای نسخه اول آن است که با اقبال خوب مخاطبین خود روبرو شده و سازندگان آن را مجاب کرده که علاوه بر ساخت شماره دوم انیمیشن بچه رئیس، سریالی هم برای آن ارائه کنند. در انیمیشن بچه رئیس ۲ برادران تمپلتون را خواهیم دید که حالا دیگر بزرگ شده‌اند و دور از هم زندگی می‌کنند. بچه رئیس هنوز هم ایده‌ها و برنامه‌های خودش را دارد و قرار است که با رویکردی پیشرفته، بار دیگر خانواده را دور هم جمع کند. او می‌خواهد از کسب و کار خانوادگی‌اش محافظت کرده و از ماموریت‌های گذشته خودش هم الهام بگیرد.

در انیمیشن The Boss Baby Family Business 2021 برادر بزرگ‌تر رشد پیدا کرده است، اما بچه رئیس همان کودکی است که به واسطه نیروی خاصش، همان نوزاد باهوش و شر خانواده است. چالش‌های احساسی فراوانی برای خانواده تمپلتون‌ها در این انیمیشن رخ می‌دهد و همزمان اتفاقات کمدی و دیدنی بسیاری هم خواهیم داشت. بچه‌های دیگر هم در کنار بچه رئیس هستند و از وی تبعیت می‌کنند. بازهم یک ماجراجویی جدید خواهیم داشت و بچه رئیس می‌خواهد خودش را اثبات کند.

کسب و کاری که او می‌خواهد به راه بیندازد، دچار دردسرهای زیادی می‌شود، اما تیموتی همیشه از برادر کوچک خود مراقبت کرده و اجازه نمی‌دهد که مشکلی برایش پیش بیاید. بچه رئیس هم اکنون بچه دیگری را هم کنار خودش می‌بیند که تد نام دارد و چالش‌های بسیاری را برای تیموتی و بچه رئیس ایجاد می‌کند. قدرت و نیروهای جدیدی از کارخانه به بچه رئیس رسیده است و این بار روی بزرگ‌ترها تاثیر می‌گذارد. با این انیمیشن همراه باشید تا بقیه ماجرا را خودتان نظاره کنید.

info

The Templeton brothers have become adults and drifted away from each other, but a new boss baby with a cutting-edge approach is about to bring them together again – and inspire a new family business.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو