ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

منبع: فوت و فن

293

1400/4/13

10:12


ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

بسیاری از آقایان شیک‌پوش طرفدار پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه هستند. این لباس جذاب مردانه، حالتی نیمه‌رسمی به استایل آقایان می‌دهد و آن را به‌راحتی با خرج کردن اندکی ذوق و سلیقه می‌توان با آیتم‌های دیگر لباس مردانه ست کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چند ست محبوب و پرطرفدار همراه با پیراهن مردانه آشنا کنیم.

ست پیراهن اسپرت با تیشرت!

زمانی که از ست لباس مردانه اسپرت صحبت می‌شود،مطمئن است پیراهن و تیشرت یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های این استایل مردانه است. ترکیب پیراهن همراه با تیشرت با شلوار جین یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که استایل شما را پرانرژی نشان می‌دهد. این ترکیب لباس به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست پیراهن اسپرت راه‌راه!

پیراهن راه‌راه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس است که جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ترکیب درخشانی را می‌سازد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب نمایید.

ست پیراهن طرح دار اسپرت و شلوار ساده!

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانه اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح‌دار و یا گل‌دار با انواع شلوار کتان یا شلوار جین ساده است. همچنین می‌توانید از کفشِ کتانی برای چشمگیر شدن این ترکیب لباس پرطرفدار مردانه استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت با پلیور!

ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر یکی از ترکیب لباس‌های جذاب پاییزه است که استایل شما را شیک نمایش می‌دهد. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست کنید تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست جذاب پیراهن جین!

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی را به آقایان هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش مردانه یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را ساخته و استایل شما را درخشان‌تر از همیشه می‌سازند.

ست پیراهن اسپرت با کتِ تک!

ترکیب کتِ تک به همراه شلوار جین و یا شلوار کتان، به‌عنوان یک ست محبوب اسپرت شناخته می‌‌شود. آقایانی که از پوشیدن کت‌وشلوار به دلیل رسمی بودنش دوری می‌کنند، با استفاده از انواع کت تک اسپرت و ترکیب آن با شلوار جین می‌توانند استایل اسپرت جذابی داشته باشند. اگر از طرفداران پوشیدن کتانی به همراه کت‌ هستید، می‌توانید به همراه کت تک اسپرت و شلوار لی از کتانی پسرانه‌ استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت به همراه انواع کلاه مردانه!

کلاه در ست لباس مردانۀ اسپرت یک آیتم جذاب و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. یکی از معروف‌ترین کلاه‌های مردانه، کلاه لئونی است. کلاه لئونی که بعد از استفادۀ ژان رنو در فیلم سینمای The Professional  معروف شد، محبوبیت بسیار بالایی نزد جوانان خوش‌سلیقه دارد. استفاده از کلاه در ترکیب لباس اسپرت مردانه یک نکتۀ مثبت است که جذابیت استایل شما را بالاتر می‌برد.

ست پیراهن چهارخانه و تیشرت

در این سال‌ها ترکیب پیراهن چهارخانه به همراه تیشرت، به یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه تبدیل شده است. بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار لی می‌پسندند و در تمام فصل‌های سال می‌توانند از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرید. در این ترکیب لباس بهتر است که آستین‌های پیراهن را تا بزنید و از ساعت اسپرت به‌عنوان اکسسوری استفاده نمایید.

خرید لباس شیک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد شیک‌پوش است. در این روزها که مردم سراسر جهان با اپیدمی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اهمیت خرید اینترنتی لباس، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. برای خرید جدیدترین مدل‌های لباس مردانه و زنانه با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد می‌توانید خرید خود را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو