امروز درکدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

86

1400/4/13

10:18


امروز درکدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، قزوین، اردبیل، زنجان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد‌های شدید و موقتی پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با شمالی شدن جریانات در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر با بارش باران مواجه هستیم که گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد خواهد بود.


کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۵ روز آینده در بخش‌های جنوبی سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد‌وبرق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: در این مناطق تا سه‌شنبه به دلیل نفوذ هوای گرم و مرطوب جنوبی هم بر میزان و هم بر وسعت بارش‌ها افزوده می‌شود.


گودرزی در مورد وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف است و در ساعات بعد از ظهر نیمه ابری می‌شود و حداکثر دمای این شهر ۳۸ درجه و است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو