بیوگرافی جواد عزتی و تصاویر دونفره با همسرش

بیوگرافی جواد عزتی و تصاویر دونفره با همسرش


منبع: آرگا

330

1400/4/13

13:14


دراین مطلب بیوگرافی جواد عزتی و عکس های دو نفره وی و همسرش مه لقاباقری را ملاحظه خواهید کرد. وی بازیگر نقش بابا اتی در سریال قهوه تلخ مهران مدیری می باشد.

جواد عزتی از بازیگران توانای سینما و تلویزیون است که تجربه بازی در فیلم های جدی و طنز را داشته و در هر دو مورد خوش درخشیده است و تاکنون موفق شده است در زمینه بازیگری جوایز بی شماری کسب کند. در ادامه بیوگرافی جواد عزتی را مرور خواهیم کرد بنابراین به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 آشنایی با بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی در ۲۰ دی ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. شروع فعالیت جواد عزتی از سال ۱۳۷۵ و با بازی در تئاتر بوده است و در سال ۱۳۸۱ در یک کار تلویزیونی حضور یافت و با بازی های خوبش توانست مسیرش در بازیگری را ادامه دهد.

زندگینامه جواد عزتی

نمایی از بازی جواد عزتی در یک فیلم

در کارنامه هنری وی فیلم های سینمایی و سریال های موفق زیادی دیده می شود. از جمله مجموعه هایی که جواد عزتی در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به مثل هیچ کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ، مرد هزار چهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم، قهوه تلخ و … اشاره کرد. و در سینما نیز فیلمهای سینمایی آینه بغل، خرگیوش، طلا و مس، ماجرای نیمروز، فرشته ها با هم می آیند و … را می توان نام برد، در ادامه بیوگرافی جواد عزتی ، عکس های جالب و دونفره وی و همسرش را مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی از جواد عزتی

بازی جواد عزتی و امیر جعفری در اکسیدان

بیوگرافی خاص جواد عزتی

عکس جدید جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی جدید جواد عزتی

عکس عاشقانه جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی جالب جواد عزتی

جواد عزتی و هادی کاظمی

بیوگرافی متفاوت جواد عزتی

جواد عزتی و رضا عطاران 

بیوگرافی جذاب جواد عزتی

عکس و بیوگرافی جواد عزتی

بیوگرافی جدید و متفاوت جواد عزتی

جواد عزتی و مهران رجبی

بیوگرافی دیده نشده جواد عزتی

عکس جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی کامل جواد عزتی

عکس جالب جواد عزتی و نازنین بیاتی در یک فیلم

بیوگرافی کمتر دیده شده جواد عزتی

موتور سواری جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی جامع جواد عزتی

عکس آتلیه ای جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی و عکس جواد عزتی

جواد عزتی و مه لقا باقری

بیوگرافی جدید و جذاب جواد عزتی

جواد عزتی و همسرش در کنار ژوله 

بیوگرافی جواد عزتی+عکس

عکس متفاوت جواد عزتی و همسرش 

زندگینامه و عکس جواد عزتی

عکس دو نفره جواد عزتی و همسرش

زندگینامه متفاوت جواد عزتی

جواد عزتی و مهدی هاشمی

زندگینامه جذاب جواد عزتی

عکس زیبای جواد عزتی و مه لقا باقری

زندگینامه کامل جواد عزتی

تصویر جواد عزتی در کنار همسرش

زندگینامه و انواع عکس جواد عزتی

جواد عزتی در اکران خرگیوش

زندگینامه دیدنی جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی و عکس وی در کنار همسرش

زندگینامه در مورد جواد عزتی

جواد عزتی و همسرش در اکران اکسیدان

زندگینامه درباره جواد عزتی

جواد عزتی و همسرش در کنار مریم معصومی

بیوگرافی در مورد جواد عزتی

تصویر دیدنی جواد عزتی و مه لقا باقری

بیوگرافی درباره جواد عزتی

جواد عزتی در کنار بازیگران زن مشهور

بیوگرافی جواد عزتی

تصویر جالب جواد عزتی و همسرش

فیلم های سینمایی

ماجرای نیمروز (۱۳۹۷)، چهار انگشت (۱۳۹۷)، جان دار (۱۳۹۷)، ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، دو طبقه روی پیلوت (۱۳۹۶)، لاتاری (۱۳۹۶)، تنگه ابو قریب (۱۳۹۶)، هزار پا (۱۳۹۶)،آینه بغل (۱۳۹۶)، اکسیدان (۱۳۹۵)، خرگیوش (۱۳۹۵)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، هفت معکوس (۱۳۹۴)، پارادایس (۱۳۹۴)، زاپاس (۱۳۹۴)، در مدت معلوم (۱۳۹۳)، تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)، پشت در های بسته (۱۳۹۳)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲)، فرشته ها با هم می آیند (۱۳۹۲)، کلاشینکف (۱۳۹۲)،جا به جا (۱۳۹۱)، همه چیز برای فروش (۱۳۹۱)،همبازی (۱۳۹۰)، همه چی آرومه (۱۳۸۹)، آفریقا (۱۳۸۹)، طلا و مس (۱۳۸۷)، تله فیلم آن آواز غمناک (۱۳۹۳)، نیش (به کارگردانی مجید صالحی)

بیوگرافی و زندگینامه جواد عزتی

مجموعه های تلویزیونی

بیمار استاندارد (۱۳۹۵)، دردسر های عظیم ۱ و ۲ (۱۳۹۳ و ۱۳۹۴)، دودکش (۱۳۹۲)، هفت سنگ (۱۳۹۲)، دست بالای دست (۱۳۹۱)، تله فیلم وقت بزرگ شدنه (۱۳۹۱)، سه دونگ سه دونگ (۹۰-۱۳۸۹)، تله فیلم سپید مثل ستاره (۱۳۹۰)،تله فیلم میان ماندن و رفتن (۱۳۸۹)، تله فیلم بن بست یلدا (۱۳۸۹)، چاووش بهار (۱۳۸۹)، چهار دیواری (۱۳۸۹)، تله فیلم ته تغاری (۱۳۸۸)، لطفا دور نزنیم(۱۳۸۸)، سرزمین کهن (۱۳۸۷)،مثل هیچ کس (۱۳۸۷)، آرزوهای شیرین (۱۳۸۶)، مرد هزار چهره (۱۳۸۶)، گنج مظفر (۱۳۸۶)، قرارگاه مسکونی (۱۳۸۵)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، من یک مستاجرم (۱۳۸۳)، قصه های شبانه (۱۳۸۱)

بیوگرافی جواد عزتی

تئاتر :

نمایش زندانی خیابان دوم (۱۳۹۶، به کارگردانی مه لقا باقری)، پسران آفتاب (۱۳۹۲)، شایعات (۱۳۹۲)، نمایش ساحره سوزان (به کارگردانی مه لقا باقری، ۱۳۸۲)، قاتل بی رحم هسه کارلسون (۱۳۸۹)

بیوگرافی و تصویر جواد عزتی

نمایش خانگی: قهوه تلخ در نقش بابا اتی (۹۱-۱۳۸۹) به کارگردانی مهران مدیری

بیوگرافی جواد عزتی

شروع فعالیت جواد عزتی

جواد عزتی در سال ۱۳۷۵ زمانی که تنها پانزده سال سن داشت اولین بار در یک خانه فرنگ پس از تست با نمایش های خیابانی و کودک شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۸۱ در مجموعه قصه های شبانه به دعوت سعید آقا خانی مقابل دوربین قرار گرفت.

ازدواج جواد عزتی

این بازیگر پرطرفدار با خانم مه لقا باقری در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد، مه لقا باقری که ایشان هم در دانشگاه سوره  مشغول به تحصیل بود بعد از آشنایی با آقای عزتی از ایشان برای بازی در پایان نامه خود دعوت کرده که در آخر این دو بازیگر با هم ازدواج کردند.

زندگی نوشته جواد عزتی

خاطره ای جالب از جواد عزتی

چند وقت پیش تو یه ماشینم یه چیز من جا موند و در قفل شد همه ریختن یه کمکی بکنن منم بخاطر اینکه زود تر به تئاترم برسم خیلی استرس داشتم بگم باورتون نمیشه ۱۵ نفر با کلی ادعا داشتن بازش میکردن یهو یه آقایی اومد گفت آقا عزتی بزار من درو باز کنم! گفتم آقا ۱۵ نفر دارن درستش میکنن!!! باز گفت:آقا بزار من درستش کنم! گفتم:عزیز من اینا همه دارن تلاش میکنن تا بازش کنن باز برگشت گفت:آقا عزتی من دزدم!!! اگه اجازه بدی من ایکی ثانیه برات بازش میکنم.

خلاصه ما هر چی خواهش کردیم مردم کنار نرفتن و اون مجبور شد محکم داد بزنه بگه آقایون من دزدم اجازه بدین من درو بازش میکنم کار آقای عزتی راه بیوفته.

فعالیت در زمینه های کاری دیگر

وی صاحب یک شعب رستوران می باشد و کارگاه تجاری داشته و علاقه زیادی به کارهای فنی مثل کار با چوب با جوشکاری دارد اما به مسافر کشی هم علاقه زیادی دارد، همچنین دیدن فیلم از تفریحات مورد علاقه وی می باشد.

عکس جدید جواد عزتی

عکس زیبای جواد عزتی و همسرش

تصویر جالب جواد عزتی

زندگینامه جواد عزتی

عکس زیبای جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی در کنار همسرش

عکس متفاوت جواد عزتی و همسرش

تصویر و بیوگرافی جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی به همراه تصاویر

عکس جدید جواد عزتی

در پایان ضمن سپاس از همراهی شما دوستان همیشگی، امیدواریم این مطلب مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل بر روی عکس بازیگران کلیک کنید و با بیوگرافی بازیگر مورد علاقه تان آشنا شوید. نیز دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو