بهترین داروخانه اینترنتی

منبع: دلگرم

53

1400/4/13

15:40


بهترین داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی

انواع مکمل ها و لوازم آرایشی- بهداشتی از احتیاجات ضروری و بسیار مهم برای اغلب افراد می باشد. قطعا هر بار خارج شدن از خانه و مراجعه به داروخانه برای کالاهای مورد نیاز کاری پر ریسک است. استفاده از داروخانه اینترنتی رسا دارو یکی از راهکارهای عالی برای پیشگیری از مراجعه حضوری و ابتلا به بیماری کرونا است.

رسا دارو یکی از مراکز معتبر در فروش اینترنتی مکمل و فرآورده های آرایشی و بهداشتی می باشد که در سال های اخیر فروش آنلاین را نیز به مشتریان عزیز ارائه می نماید. این مجموعه با بهره مندی از داروسازان حاذق و توانمند خدمات حرفه ای داروسازی را به بهترین نحو ارائه می دهد. شما می توانید بدون مراجعه به داروخانه به صورت کاملا اینترنتی مکمل ها و یا لوازم آرایشی بهداشتی مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. افراد سالمند و کسانی که دارای مشکلاتی هستند به راحتی می توانند از این داروخانه اینترنتی استفاده نمایند. مشاوره فنی با دکتر داروساز در این داروخانه به راحتی امکان پذیر بوده و داروخانه ای داروساز محور و علمی می باشد. این مشاوره درجهت معرفی مکمل و فرآورده های آرایشی و بهداشتی مورد نیاز شما، بسته به مشکلات مطرح شده از طرف بیمار کاملا تخصصی بوده و اکثر مشتریان داروخانه از خدمات حرفه ای دکتر داروساز اظهار رضایت می نمایند.

حصول اطمینان از اصالت کالای عرضه شده به بیمار در این داروخانه از طریق استعلام کد اصالت امکان پذیر بوده و وسیله ای در دست مشتریان جهت اطمینان از عدم عرضه اقلام قاچاق، تقلبی و غیر مجاز می باشد. نظارت بر تامین فرآورده های سلامت از زنجیره قانونی تامین کالا توسط دکتر و موسس داروساز این داروخانه به جد پیگیری می شود.

تجهیزات پزشکی نیز یکی از مواردی است که در این داروخانه به فروش می رسد. تجهیزات پزشکی مورد نیاز در منزل مانند تب سنج، فشار سنج، دستگاه اندازه گیری قند خون، پالس اکسی متر، تجهیزات ارتوپدی و نگه دارنده های اعضا، ماسک های با کیفیت ساده و سه بعدی و ... از جمله تجهیزات قابل ارائه در این داروخانه می باشند. در این داروخانه تلاش شده تا با کیفیت ترین و مناسب ترین اقلام تجهیزات پزشکی فوق در دسترس مراجعین قرار گرفته و نحوه ی ارسال نیز به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت تمام پروتکل های مربوطه انجام می گردد.

سفارش آنلاین مکمل

استفاده از ویتامین ها و مکمل ها سبب جبران کمبودهای بدن و تقویت سیستم ایمنی می گردد. بیماری کرونا و بسیاری از بیماری های دیگر با وجود یک سیستم ایمنی مقاوم نمی تواند آسیب های زیادی را به بدن وارد نماید. انواع ویتامین ها، املاح مانند کلسیم، زینک و امگا3 برای بدن ضروری است. ممکن است اغلب افراد در رژیم غذایی مقدار کافی از این ویتامین ها را دریافت نکنند. مصرف مکمل های ضروری به اندازه مناسب سبب می شود تا این کمبود جبران شده و فرد سیستم ایمنی مقاوم تری را دارا باشد. استفاده از فرآورده‌های طبیعی و سنتی نیز در کنار مکمل‌ها میتواند در جبران کمبودهای بدن موثر باشد.

در این میان مصرف بی رویه مکمل ها و حتی اقلام آرایشی و بهداشتی نیز بی ضرر نیست. این جاست که نقش مشاوره دقیق و علمی مشخص می گردد تا برای مراجعین به داروخانه با توجه به فضای بیش از حد تبلیغات اغواگرانه، مکمل و سایر فرآورد های سلامت محور را با توجه به نیاز بیمار تجویز نمود.

مصرف اکثر مکمل ها باید با نظر پزشک یا دکتر داروساز صورت گیرد، لذا بهتر است قبل از مصرف حتما با پزشک یا دکتر داروساز خود مشورت نموده و دوز و مقدار استفاده از اقلام فوق و نحوه مصرف را به درستی یاد گیرید. توجه داشته باشید مصرف خودسرانه برخی از فرآورد های سلامت مانند مکمل ها می تواند گاهی آثار جبران ناپذیری را داشته باشد.

شیر مادر بهترین غذا برای کودک است اما شیر خشک به عنوان کمک غذا و در برخی موارد به عنوان غذای اصلی استفاده می‌شوند. امکان خرید اینترنتی شیر خشک برای سنین مختلف از داروخانه اینترنتی رسادارو فراهم است. از طرفی نیز کودکان یکی از گروه های حساس هستند که مصرف نکردن صحیح مکمل ها می تواند موجب بروز مشکلاتی در بدن آن ها گردد. سفارش آنلاین مکمل با توجه به وضعیت کودک و پس از اخذ مشاوره دارویی از طریق داروخانه اینترنتی رسا دارو امکان پذیر می باشد.

محصولات آرایشی بهداشتی

برخی از کالاهای بهداشتی نظیر پوشک، نوار بهداشتی، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، چسب زخم، باند و پانسمان و .... نیز از ضروریات زندگی اجتماعی می باشد که در داروخانه نیز عرضه می شود. سبد کالایی کامل داروخانه می تواند شما را به جهت تجمیع خرید های خود کمک نماید. خرید این اقلام نیز از طریق داروخانه اینترنتی رسا دارو امکان پذیر می باشد. خرید آنلاین محصولات آرایشی بهداشتی انتخابی ارزشمند در شرایط کنونی است که می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مکمل- داروخانه-  تقویت سیستم ایمنی بدن-  رسا دارو-  داروخانه اینترنتی رسا دارو - داروخانه دکتر حاجی محمودی- سفارش آنلاین مکمل - محصولات آرایشی بهداشتی

کالاهای آرایشی بهداشتی حتما باید دارای اصالت بوده و کیفیت لازم را دارا باشند. متاسفانه برخی از فروشگاه ها با ارائه محصولات قاچاق، تقلبی و نامرغوب باعث ایجاد عوارضی بعضا جبران ناپذیر برای مراجعین خود می گردند. اصالت کالای خریداری شده برای محصولات تولید داخل با بررسی پروانه ساخت محصول و برای کالاهای وارداتی با بررسی کد اصالت کالا امکان پذیر است. این بررسی ها در خرید های حضوری امکان پذیر بوده و در خریدهای اینترنتی نیز با آموزش های لازم از طرف دکتر داروساز داروخانه تسهیل می گردد. این داروخانه ضامن اصالت کلیه کالاهای فروخته شده خود می باشد و هر نوع شکایت در این خصوص از طرف مراجعین قابل پیگیری است. کلیه فروش اقلام اینترنتی فرآورده های سلامت در این داروخانه با نظارت دکتر داروساز و با ارسال فاکتور رسمی ممهور به مهر مسئول فنی انجام می گیرد. رسا دارو با ارائه مطمان ترین و اصیل ترین محصولات آرایشی بهداشتی داخلی و وارداتی رضایت مشتریان عزیز را در چند سال اخیر به دست آورده و در حال حاضر با ارائه خدمات آنلاین سعی در رفاه حال آن ها دارد. انواع کرم ها، شامپوهای درمانی، فراورده های ترکیبی ساختنی مورد نیاز با نسخه پزشک و مشاوره داروساز امکان تهیه و ارسال از طریق سایت داروخانه اینترنتی را دارد.

مکمل- داروخانه-  تقویت سیستم ایمنی بدن-  رسا دارو-  داروخانه اینترنتی رسا دارو - داروخانه دکتر حاجی محمودی- سفارش آنلاین مکمل - محصولات آرایشی بهداشتی

زیبایی حق هر کسی است و زیبا بودن و زیبا ماندن با تضمین دریافت فرآورده های آرایشی مطمان امکان پذیر است. در داروخانه اینترنتی رسا دارو امکان تهیه فرآورده های آرایشی مطمان موجود می باشد. طبیعی است که تنها راه تهیه و تامین فرآورد های آرایشی و بهداشتی در این داروخانه زنجیره تامین کالاهای سلامت و پخش رسمی اقلام ارایشی و بهداشتی است. لذا شاید به دلیل عدم مجوز واردات رسمی بسیاری از برند ها امکان تهیه آنها در این داروخانه موجود نباشد، ولی آنچه ارائه می شود با تایید اصالت و کیفیت فرآورده ها همراه است. در حال حاضر به سبب توسعه داخلی تولید بسیاری از فرآورد های آرایشی در داخل کشور امکان پذیر شده که با بسیار از برند های خارجی نیز قابل رقابت است. لازم به ذکر است در بین برندهای وارداتی و تولید داخل لاین تخصصی فرآورده ها حرف اول را می زند. به عنوان مثال برخی برند ها در لاین تخصصی مو و برخی دیگر در لاین تخصصی پوست فعالیت دارند. این مهم در زیر گروه های پوست و مو نیز قابل تقسیم بندی بوده و مشاوره فنی دکتر داروساز داروخانه می تواند شما را در حصول خرید مطمان و با کیفیت کمک نماید.

کالاهای سفارشی در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید. تمامی عوامل این مجموعه به صورت حرفه ای و دقیق پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و سلامت مشتریان را اولویت خود می دانند. می توانید برای هماهنگی و مشاوره رایگان در مورد تمامی محصولات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

02166120576
02166120573


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو