تبریک جیسون موموآ به امبر هرد

منبع: ایران آرت

120

1400/4/13

15:44


ایران آرت: جیسون موموآ تولد دختر "امبر هرد" را تبریک گفت. هرد ۳۵ ساله این هفته در صفحه اینستاگرامش تأیید کرد که اولین فرزندش "اونا پیج هرد" از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است.

موموآ ۴۱ ساله که در "آکوامن ۲" با هرد همبازی است، با ارسال یک ایموجی قلب، تولد اونا را تبریک گفته است. "اندی مک‌داول" همبازی دیگر هرد در "مایک جادویی" (Magic Mike XXL) نیز برای هرد پیام تبریک فرستاده و می‌نویسد: "تبریک می‌گویم. بهترین قسمت زندگی است."

فیلمبرداری "آکوامن ۲" از هفته گذشته آغاز شده است. قسمت اول "آکوامن" در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۳۲ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۱.۱۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است.

به گزارش 30نما، "جیسون موموآ" امسال در فیلم "تل‌ماسه" (Dune 2021) "دنی ویلنوو" دیده خواهد شد که اخیراً از ۱ اکتبر به ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ موکول شد. این فیلم پرستاره قرار است همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

"امبر هرد" در ماه می به گزارش آغاز تحقیقات پلیس لس‌آنجلس در مورد شهادت دروغ در پرونده شکایت "جانی دپ" از او واکنش نشان داد. پیش‌تر گزارش شده بود که هرد مصدومیت‌هایی که ادعا کرده بود توسط دپ تجربه کرده را صحنه‌سازی کرده است. با این حال نماینده هرد و سخنگوی پلیس لس‌آنجلس این گزارش‌ها را تکذیب کردند و گفتند هیچ‌گاه تحقیقاتی در مورد گواهی دروغ هرد صورت نگرفته است.

دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی "سان" که او را "ضارب" همسر سابقش هرد خوانده بود، از "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3) برادران وارنر کنار گذاشته شد. به دنبال جانشینی "مدس میکلسن" با دپ در این فیلم، هواداران دپ خواستار اخراج هرد از "آکوامن ۲" شدند اما این خواسته آن‌ها هیچ‌گاه محقق نشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو