عضو خبرگان: صداوسیما موجب افزایش بی‌حجابی است

منبع: برترین ها

85

1400/4/13

21:41


عضو خبرگان رهبری گفت: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

ایرنا: عضو خبرگان رهبری گفت: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

عضو خبرگان: صداوسیما موجب افزایش بی‌حجابی است

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان مراغه اظهار داشت: کم‌کاری و کوتاهی‌ها در حوزه عفاف باعث شده است تا در برخی از ادارات، اماکن عمومی شاهد بی‌حجابی باشیم و این مختص شهرستان مراغه نیست.

وی بیان کرد: حجاب دستور شرعی، دینی، قرآنی و ملی است و در گذشته اسلام و ایران شاهد حجاب بودیم و این موضوع مختص انقلاب اسلامی نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی به برخی دیگر از رفتارهای غیرمتعارف صداوسیما در روزهای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان انتخابات شاهد نمایش بی‌حجابی و گفت‌وگوی خبرنگاران صدا و سیما با بانوان و آقایان بی‌حجاب هستیم که این موضوع تبعات اجتماعی بعدی را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های متولی و علما و بزرگان در خصوص فرهنگ‌سازی نسبت به موضوع عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو