خواننده پاپ پس از ۱۳سال، مجوز گرفت

منبع: برترین ها

64

1400/4/14

09:27


امیر عظیمی، خواننده پاپ سرانجام پس از ۱۳ سال فعالیت موفق به اخذ مجوز شد. او در نخستین اقدام، آلبوم خود به نام «سیب هوس» را روانه بازار کرد.

خبرآنلاین: امیر عظیمی، خواننده پاپ سرانجام پس از ۱۳ سال فعالیت موفق به اخذ مجوز شد. او در نخستین اقدام، آلبوم خود به نام «سیب هوس» را روانه بازار کرد.

 امیر عظیمی، خواننده موسیقی پاپ، روز شنبه نوزدهم تیر، اولین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را توسط شرکت ترانه شرقی، در دسترس شنوندگان قرار خواهد داد.

خواننده پاپ پس از ۱۳سال، مجوز گرفت

پیش‌فروش آلبوم «سیب هوس» که پس از ۱۳ سال حضور این خواننده در عرصه موسیقی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، در قالب ۲۲ قطعه به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای داخل و خارج کشور از شنبه ۱۲ تیرماه آغاز شده است.

گروه تولیدکننده آلبوم درباره این مجموعه موسیقایی توضیح داده‌اند: «آلبوم «سیب هوس» ترکیبی از قطعات جدید و پرمخاطب امیر عظیمی است که فضای ویژه موسیقی او را دربردارند. فضایی که متکی بر ترانه‌های عاشقانه اوست. امیر عظیمی برای حفظ چنین فضایی در آلبوم، عموم آهنگ‌ها را خود ساخته و در تعدادی از قطعات، از هنرِ همکارانی چون میلاد بابایی و شاهین شیخی بهره برده است. او در بخش ترانه نیز غزل‌ترانه‌ها و اشعاری از امید صباغ‌نو، علیرضا آذر، میلاد موسوی، سهیل حسینی، شاهین شیخی و هیراد حاتمی را اجرا کرده است. تنظیم قطعات آلبوم «سیب هوس» را نیز بهنام میرزایی، هومن نامداری، آرین میلیکیان، علی تیرداد و نعیم مسچیان انجام داده‌اند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو