تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی


منبع: آرگا

161

1400/4/14

10:33


در این مطلب تعبیر خواب اردک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر و تعبیر نمایید.

اردک یا مرغابی از انواع پرندگانی هستند که دیدن این پرنده در خواب از دیدگاه معبران دارای تعابیری است توجه داشته باشید که تعبیر خواب اردک با توجه به اهلی یا وحشی بودن این حیوان دارای تعابیری متفاوت است، این پرنده هم به صورت اهلی و هم وحشی وجود دارد که دیدن آن در خواب معنی و مفهوم عمیقی دارد بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در مورد تفسیر دیدن خواب اردک اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تعبیر خواب اردک چیست؟

دیدن خواب پرندگان و حیوانات از انواع خواب های معمول است که دارای تعابیری خاص است و این تعبیرها می توانند روی زندگی بیننده خواب در عالم بیداری تاثیراتی داشته باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب طوطی و تعبیر خواب خروس و تعبیر خواب پرنده را مطالعه کردید در ادامه این مطلب با تعبیر خواب اردک در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی هستیم.

تعبیر مشاهده اردک در خواب

دیدن اردک در خواب دارای چه تعابیری است ؟

  • معبرین غربی 

اگر فردی در خواب مشاهده کند که اردکی را شکار می کند نشانه تغییرات شدید و غیر منتظره در پیاده سازی برنامه های خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب مشاهده کند که به اردکی شلیک می کند خواب وی دارای تعبیر خوبی نیست.
تعبیر خواب اردک نشانه شخصی است که از فریب دادن بیننده خواب لذت می برد.
اگر فردی در خواب اردکی را درون آب ببیند بیانگر این است که خواب بیننده به زودی خبرهای مهمی را دریافت می کند ولی اگر بیننده خواب اردک را از درون آب بیرون بکشد مشکلاتی برای فرزندان وی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که به اردکی شلیک می کند بیانگر این است که فردی به وی حسادت می کند و علاوه بر این خواب بیننده موفقیت های زیادی در زندگی اش دارد که فردی وی را برای خودش یک تهدید بزرگ محسوب می کند.

تعبیر دیدن اردک سفید در خواب

  • امام جعفر صادق 

تفسیر خواب اردک دارای ۴ وجه زیر است :

  1. بزرگی
  2. ریاست
  3. مال
  4. فرمانروایی یافتنتعبیر

اگر فردی در خواب ببیند که اردکی را می کشد و از گوشت آن می خورد بیانگر این است که اموال زنش به وی می رسد و بیننده خواب اموال بدست آورده را خرج می کند.

تعبیر مشاهده اردک در خواب

تعابیر مختلف برای دیدن اردک در خواب

  • اگر فردی در خواب مشاهده کند که اردکی کواک کواک می کند نشانه این است که چیزهای خوب در سر راه بیننده خواب قرار می گیرد و وی در هر کاری که انجام می دهد شانس زیادی را بدست می آورد و اگر خواب بیننده در دوره ای از زندگی اش مشکلاتی دارد این مشکلات در آستانه رفع شدن هستند.
  • اگر فردی در خواب ببیند که گوشت اردک می خورد نشانه این است به زودی شادی و خوشبختی به سراغ وی می رود و خواب بیننده در همه پروژه های آینده اش موفق می شود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که با نامزدش گوشت اردک می خورد خواه خواب بیننده متاهل باشد یا مجرد بیانگر این است که در زندگی شخصی اش بخت وی را یاری می کند.
  • اگر فردی در خواب اردکی را در حال دویدن مشاهده کند بیانگر این است که یکی از رازهای خواب بیننده برملا می شود همچنین خواب بیننده ممکن است به فردی اعتماد کرده باشد که قابل اعتماد نیست بنابراین وی با برملا شدن رازهایش در نزد دیگران شرم زده می شود.

تعبیر دیدن اردک وحشی در خواب

  • اگر فردی در خواب ببیند که لباس اردک پوشیده بیانگر این است که وی جادو می شود یا اتفاقی جادویی برای خواب بیننده رخ می دهد.
  • تفسیر خواب اردک وحشی بیانگر این است که به زودی فردی یا چیزی خواب بیننده را ناامید می کند و امکان دارد که یک دوست یا یکی از نزدیکان بیننده خواب به وی خیانت کند و علاوه بر این برنامه ها آن طور که خواب بیننده انتظار دارد به سرانجام نرسد.
  • تفسیر دیدن جوجه اردک در خواب بیانگر این است که خواب بیننده در دوره ای از زندگی اش که پیش رو دارد از نظر مادی شانس زیادی را بدست می آورد و می تواند سرمایه گذاری بزرگی را شروع نماید یا لاتاری بازی کند زیرا پول ها به صورت دسته دسته به سراغ وی می آیند.

تعبیر دیدن اردک سفید

  • تفسیر خواب شنا کردن اردک در آب های کثیف بیانگر این است که خواب بیننده می تواند بر مسائل عاطفی اش غلبه کند و اگر وی اخیرا دچار مشکلات عاطفی شده است می تواند از پس آن ها برآید و شب ها با خیالت راحت تر بخوابد.
  • تفسیر خواب اردک اسباب بازی نشانه این است که خواب بیننده فردی توانمند است و مشکلات قادر نیستند که وی را شکست دهند و بیننده خواب بر قابلیت هایش اطمینان دارد و می داند چگونه با فشارها و مشکلات زندگی مقابله کند.
  • تعبیر دیدن اردک مرده در خواب نشانه این است که بیننده خواب به زودی مشکلاتی را در زندگی اش تجربه می کند که این مشکلات وی را افسرده می کنند و بهترین کار برای خواب بیننده است که منتظر دوره بهتری از زندگی اش باشد و از افسردگی دوری کند زیرا همیشه راه حل های خوبی برای داشتن زندگی بهتر وجود دارند.

تعبیر دیدن اردک در خواب

تعابیر خواب جوجه اردک زرد

اگر شخصی در خواب جوجه اردک زیبا و زرد رنگی ببیند به این معناست که به او مالی خواهد رسید و اگر پسر و یا دختری در خواب جوجه اردک زردرنگی را ببینید و مشغول غذا به او باشند تفسیر آن تقسیم مالی بین آشنایان و بستگان است که سهمی نیز به آن می رسد.

تعبیر شنا کردن کردن

شنا کردن اردک در خواب نشانه خوبی می باشد و به این معناست که به زودی خبر های خوشی می شنوید و به هدفت تان نیز دست می یابید و تفسیر شنا کردن اردک در دریاچه نیز این است که به زودی صاحب ثروت زیادی می شوید.

تفسیر خواب اردک

تفسیر خواب پرواز اردک در خواب

اگر شخصی در خواب اردکی را در خانه در حال پرواز کردن ببیند به این معناست که در آن خانه مشکلات بزرگی وجود داشته و امکان دارد یکی از اعضای خانواده مریض شود.

دیدن اردک نرو ماده در خواب

تفسیر اردک نرو ماده در خواب به معنای پیش بینی مراسم عروسی می باشد و امکان دارد با یکی از نزدیکان تان ازدواج کنید.

تفسیر خواب اردک سیاه و سفید

دیدن اردک و جوجه اردک زشت سیاه در خواب به معنای آفت مال است و اما دیدن تعداد زیادی از اردک های سفید در خواب به معنای این است که به اندازه یک مشت مروارید جواهر طلا و ثروت به دست می آورید.

تعبیر اردک از دیدگاه معبران اسلامی

تعبیر اردک غول پیکر و وحشی

دیدن اردک غول پیکر به معنای وجود داشتن مشکلات و موانع در زندگی است که باعث درگیر کردن شما می شوند و دیدن اردک وحشی در خواب رونق در کسب و کار است.

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، در این مطلب تفسیر خواب اردک را پیش رو داشتید که امیدواریم این مطلب تفسیر خواب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا قرار بگیرد. در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به تعبیر خواب کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو