محبوب‌ترین بازیگر جهان در IMDb کیست؟

منبع: ایران آرت

155

1400/4/14

15:32


یک نام غیرمنتظره در صدر فهرست محبوب‌ترین بازیگران جهان در وبسایت معتبر IMDb قرار گرفت.

ایران آرت: "لوکی" (Loki) پس از "وانداویژن" و "فالکن و سرباز زمستان" سومین سریال تلویزیونی مارول در دیزنی+ است که تاکنون چهار قسمت از فصل اولش روی ایر رفته. "سوفیا دی مارتینو" یکی از ستاره‌های این سریال است که در حال حاضر به رتبه اول محبوب‌ترین بازیگران IMDb رسیده است. این فهرست بر اساس بازدیدهای کاربران به صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌شود. دی مارتینو در سریال نقش شخصیتی به نام "سیلوی" را بازی می‌کند که با "لوکی" با بازی "تام هیدلستون" در ماجراجویی‌هایش همراه شده.

دی مارتینو بریتانیایی بیش از یک دهه است که در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند اما پیش از "لوکی" چندان شناخته‌شده نبود. او در سریال‌هایی چون "دیروز" سابقه نقش‌آفرینی دارد و با توجه به محبوبیت یافتنش در نزد هواداران، به نظر می‌رسد آینده‌ای درخشان در انتظارش باشد.

به گزارش 30نما، "جیکوب ترمبلی" و "جک دیلن گریزر" در رتبه‌های دوم و سوم این فهرست قرار دارند، و در رده چهارم هیدلستون به چشم می‌خورد. "گوگو امباتا-را" دیگر بازیگر سریال "لوکی" نیز رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده، در حالی که "اوون ویلسون" بازیگر نقش "موبیوس" در این سریال در جایگاه پنجاهم ایستاده. "ساشا لین" از همین سریال به رتبه بیست و سوم رسیده است.

در قسمت‌های گذشته "لوکی" به نظر رسید که "سیلوی" و "لوکی" در حال شکل دادن یک رابطه رمانتیک باشند. این دو شخصیت آخرین بار در مقابل "حافظان زمان" که فاش شد ربات‌هایی بیش نبوده‌اند در کنار یکدیگر دیده شدند.

دو اپیزود باقی مانده از فصل اول "لوکی" چهارشنبه این هفته و هفته آینده از دیزنی+ پخش خواهند شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو