صدور ویزای طلایی امارات به دانش‌آموزان آغاز شد

منبع: برترین ها

65

1400/4/14

15:54


دانش‌آموزان خارجی که در دبیرستان‌های امارات عربی متحده تحصیل می‌کنند، در صورتی که در امتحانات نهایی حداقل ۹۵ درصد از ۱۰۰ درصد نمره عالی را اخذ کنند، به همراه خانواده خود مشمول دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله می‌شوند.

یورونیوز: دانش‌آموزان خارجی که در دبیرستان‌‌های امارات عربی متحده تحصیل می‌کنند، در صورتی که در امتحانات نهایی حداقل ۹۵ درصد از ۱۰۰ درصد نمره عالی را اخذ کنند، به همراه خانواده خود مشمول دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله می‌شوند.

دولت امارات عربی متحده که صدور این ویزا را همزمان با آغاز برگزاری امتحانات نهایی دبیرستان‌ها آغاز کرده، یادآور شده است که این طرح شامل تمام دانش‌آموزان ممتاز شاغل به تحصیل در دبیرستان‌های این کشور اعم از دولتی و خصوصی می‌شود.

دولت امارات هدف از اجرای این طرح را قدردانی از تلاش دانش‌آموزان ممتاز و خانواده‌های آنها و نیز فراهم آوردن مشوق‌های لازم برای جذب نخبگان خارجی اعلام کرده است.

دولت امارات عربی متحده پیشتر اعلام کرده بود که دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های این کشور که میانگین نمرات آنها ۳.۷۵ از سقف ۴ است نیز مشمول دریافت ویزای بلند مدت ۱۰ ساله هستند. مطابق اعلام ابوظبی، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارجی معتبر نیز در صورت دارا بودن شرط معدل بالا می‌توانند پس از انتقال به دانشگاه‌های مستقر در امارات از مزیت دریافت ویزای طلایی خانوادگی بهره ببرند.

صدور ویزای طلایی بلند مدت افزون بر دانش‌آموزان و دانشجویان، شامل دانشمندان، سرمایه‌گذاران و چهره‌های سرشناس بین‌المللی نیز می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو