اعتراض هنرمندان به قطع برق/ همه چیز تقصیر مردم است!

منبع: ایران آرت

130

1400/4/14

20:51


تعدادی از هنرمندان به خاموشی‌های اخیر که مشکلات و دردسرهای عدیده‌ای را برای هموطنان ایجاد کرده است، واکنش نشان دادند.

ایران آرت، سجاد مالمیر: قطع برق، در قرن ۲۱، در دمای ۴۰ درجه و در حالیکه بسیاری از مردم به خاطر تهدیدهای کرونا امکان ترک منزل را ندارند و نیز در حالیکه برخی از خانواده‌ها بیماران کرونایی دارند و این معضل جان آنها را به خطر می‌اندازد، بیشتر به یک شوخی می‌ماند، یک شوخی تلخ و باورنکردنی با مردمی که در این روزگار با بیماری، گرانی و معضلات اقتصادی هم می‌جنگند و گویی فقط همین یک قلم جنگ اعصاب را کم داشتند! 

در روزهای اخیر قطع برق در شهرها و روستاهای ایران گسترده‌تر شده و این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای هموطنان ایجاد کرده است. برخی از هنرمندان به این معضل واکنش نشان داده‌اند که در ادامه خواهید خواند:

سحر زکریا بازیگر سریال "پاورچین" در یک پست کنایه‌آمیز نوشته است: همه چیز تقصیر مردم است؛ کرونا، قطعی برق، اقتصاد، فقر، نبود امکاناتی پزشکی و...، ببخشید می‌شه خودتون معرفی کنید که چه‌کاره‌اید!

سیما تیرانداز بازیگر سریال "ستایش" نیز نوشته است: آقایان مسئول، دنیای مجازی را رها کنید و به دنیای واقعی بپردازید! #نه_به_قطعی_برق"

مونا فرجاد نیز نوشته: "تا این ساعت دو بار از صبح بر ما رفته، خدا قوت!"

پیشتر رضا کیانیان نیز نوشته بود: "علت قطعی برق: استخراج رمزارزها/ علت استخراج رمزارزها: دور زدن تحریم‌ها و درآمدزایی/ علت تحریم: انرژی هسته‌ای/ هدف ذکرشده از انرژی هسته‌ای: تولید برق و ایجاد رفاه برای مردم و عدم قطعی برق."

هومن سیدی نیز به کنایه نوشته: "دوستان میشه بفرمایید کی آب و گاز رو هم قطع می‌کنید؟ ممنون"

برخی هنرمندان نیز ویدئویی که توسط دکتر هاشمیان منتشر شده و در آن می‌گوید بیماران بستری شده در سی‌سی‌یو، به خاطر قطع برق یکی پس از دیگری جان می‌دهند را منتشر کرده و از این فاجعه ابراز تأسف کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو