شهر شیطان صربستان و عجایب جالب این منطقه

شهر شیطان صربستان و عجایب جالب این منطقه


منبع: آرگا

96

1400/4/15

10:08


شهر شیطان صربستان یکی از شهرهای گردشگری در این کشور است شهری که به واسطه وجود ستون های سنگی عظیم و غول پیکر شهرت یافته است این شهر در افسانه ها و روایت های تاریخی متعددی نام برده شده است و به عنوان یکی از عجیاب هفت گانه شناخته می شود.

یکی از جاذبه های شگفت انگیز و مهیج که در کشور صربستان قرار دارد شهر شیطان است شهری که دارای قدمتی طولانی است و همه آن را با وجود ستون های سنگی به خاطر دارند این شهر دارای جاذبه های عجیب و غریبی است که در این بخش می خواهیم با آن ها آشنا شویم. شما با وارد شدن به این شهر در بخش هایی از آن ستون های سنگی را می بینید که در کنار یکدیگر به ردیف قرار گرفته اند این مکان محلی برای شکل گیری شیاطین بوده است در افسانه های گوناگونی درباره این ستون های سنگی صحبت شده است افسانه هایی ترسناک که می تواند شما را متحیر کند. جالب است بدانید این شهر یکی از عجایب دنیا است و یکی از معروف ترین پدیده های طبیعی است که در منطقه بالکان واقع شده است این ستون ها در میان عجایب هفتگانه دنیا شناخته شده اند. این مجموعه حیرت انگیز و ترسناک از ۲۰۰ ستون سنگی و خاکی تشکیل شده است ارتفاع هر یک از این ستون ها با یکدیگر متفاوت است و میانگین ارتفاع آن ها ۲ تا ۱۵ متر است شما در برخی از این ستون ها کلاهک های عجیبی خواهید دید.

عجایب شهر شیطان صربستان:

ستون های سنگی که در این شهر می بینید به طرز عجیب و مرموزی ایجاد شده اند به همین دلیل است که آن را شهر شیاطین می دانند نحوه ساخت این ستون ها و شکل آن ها برای خیلی ها جای سوال است و به  همین دلیل موجب تعجب و حیرت می شود. شما با سفر به این منطقه می توانید از جاذبه های زیادی دیدن کنید به ویژه این ستون های سنگی که قدیمی هستند و با شنیدن روایت های گوناگونی می توانید جذب آن ها شوید. این شهر یکی از مکان های دیدنی صربستان است.

 

شهر شیطان صربستان

درباره این شهر چه می دانید؟

همانطور که در این مقاله مطالعه می کنید این شهر شیطانی علاوه بر ستون های سنگی دارای جاذبه های دیدنی دیگری نیز می باشد جاذبه هایی همچون کلیسا که قدمت تاریخی زیادی دارد و یکی از بناهایی است که علاقه مندان زیادی از آن بازدید می کنند. همچنین چشمه ها و آبراهه هایی که در این منطقه می بینید خواص درمانی زیادی دارند و بسیاری از گردشگران برای بهره مندی از خواص درمانی این چشمه ها به این مناطق سفر می کنند. اثرات درمانی بالایی که این مواد معدنی دارند بسیار تاثیرگذار است. این منطقه با وجود صخره های سنگی و ستون های سنگی که می بینید می تواند اهمیت زیادی دارد به ویژه در رابطه با روایت های تاریخی که در آن وجود دارند.

شهر شیطان صربستان یکی از دیدنی های صربستان است و هر ساله گردشگران زیادی برای جست و جو و گردش به این منطقه می آیند این منطقه دارای ۲۰۰ سازه سنگی است که هر یک از این سازه ها دارای شکل و شمایل ویژه خود هستند با توجه به تحقیقات متعددی که در این منطقه رخ داده است نشان داده می شود که وزن کلاهک های واقع بر روی این ستون ها بسیار سنگین است و این نمی تواند ساخته دست بشر یا در اثر فرسایش های بادی ایجاد شود همین موضوع موجب شده تا شبهات زیادی درباره این شهر وجود داشته باشد.

کلیسای سنت پتکا:

یکی از دیدنی های مهم در شهر شیطان صربستان این کلیسا مهم می باشد که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و در قرن ۱۳ میلادی در این شهر کشف شده است. این کلیسا در سالیان گذشته توسط دولت صربستان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و برای مردم منطقه به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. این کلیسا محلی برای عبادت مسیحیان در منطقه می باشد و گردشگران زیادی برای گره زدن روسری های خود به درخت نزدیک این کلیسا و دریافت شفا برای بیماران خود به این کلیسا سفر می کنند. مردم این منطقه اعتقادات زیادی به این کلیسا مهم دارند و می تواند برای هر مسافری جالب توجه باشد. اگر قصد سفر به کشور صربستان را دارید پیشنهاد می کنیم از این ساختمان مهم بازدید نمایید. بازدید از این کلیسا دیدنی همه روزه برای بازدید عموم باز می باشد و می توانید با تورهایی که روزانه به سمت این کلیسا و بازدید آن می روند یک سفر عالی را سپری کنید.

کلیسای شهر شیطان

شیاطین سنگی:

این جاذبه یکی از پر رمز و راز ترین مکان هایی که در صربستان وجود دارد، شیاطین سنگی در این کشور هستند که دارای افسانه های زیادی هستند و مردم معتقدند این سنگ های قدیمی از هزاران سال پیش در این منطقه وجود داشته و دارای اهمیت بسیار زیادی است. این سنگ های هزاران ساله یکی از برترین دیدنی ها در این کشور می باشد که می تواند هر گردشگری را حیرت زده کند و یک روز تفریحی عالی را برای هر شخصی بسازد. اگر می خواهید با یک مکان هیجان انگیز رو به رو شوید شیاطین سنگی یکی ار بهترین گزینه ها برای بازدید است.

شهر شیطان

چشمه های شیطان:

صربستان از گذشته تا کنون یکی از بهترین مقاصد گردشگری بوده است، اگر می خواهید در طول سفر خود به یک مکان هیجان انگیز رو به رو شوید می توانید از چشمه های جوشان در این کشور بازدید نمایید. این چشمه ها دارای مواد معدنی بسیار زیادی هستند که خواص درمانی بالایی دارند و رنگ آن ها تقریبا قرمز می باشد که می تواند هر گردشگری را حیرت زده نماید. این چشمه ها غلظت معدنی و اسیدی زیادی دارند که برای آشامیدن اصلا مناسب نمی باشد و فقط گردشگران می توانند از خواص درمانی آن برای درد مفاصل و بیماری های پوستی استفاده نمایند. چشمه های شهر شیطان صربستان یکی از مهم ترین جاذبه های کشور می باشد و می تواند یک روز تفریحی عالی را برای مسافران بسازد.

آشنایی با شهر شیطان

این شهر یکی از شهرهای مشهور است و دارای جذابیت های زیادی است هر ساله گردشگران و باستان شناسان زیادی برای بازدید از این بناها به صربستان سفر می کنند همانطور که می دانید این منطقه دارای جذابیت های دیگری نیز می باشد و علاوه بر این ستون های سنگی دارای بناهای دیگری می باشد که از نظر گردشگری با اهمیت است بناهایی همچون کلیسا و چشمه های آب معدنی که از آن بازدید خواهید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو