بیوگرافی ارین موریارتی و عکس های زیبای این بازیگر خوش چهره

بیوگرافی ارین موریارتی و عکس های زیبای این بازیگر خوش چهره


منبع: آرگا

140

1400/4/15

11:13


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی ارین موریارتی هنرپیشه محبوب و مطرح سینما و تلویزیون اهل ایالات متحده آمریکا همراه با تصاویر جدید و خاص وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

ارین موریارتی هنرپیشه با استعداد و محبوب سینما و تلویزیون اهل ایالات متحده آمریکا می باشد. این هنرمند زیبا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز نموده. از آثار شاخص ایشان می توان به سریال پسر ها، بیوه سرخ، جسیکا جونز و … اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی ارین موریارتی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی ارین موریارتی و تصاویر جدید و شیک وی

ارین موریارتی بازیگر و مدل مطرح و دوست داشتنی تلویزیون و سینما اهل ایالات متحده متولد ۲۴ ژوئن سال ۱۹۹۴ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر نیویورک آمریکا چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی ارین موریارتی + عکس

این بازیگر موفق، در سال ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی ” دیدبان” حضور یافت و سپس بعد از یکسال در فیلم ” پادشاه تابستان” دیده شد.

او در سال ۲۰۱۳ با سریال ” بیوه سرخ” وارد قاب تلویزیون شد و در سال ۲۰۱۴ در سریال ” کارآگاه حقیقی” ساخت نیک پیزولاتو به ایفای نقش پرداخت. در این سریال بازیگرانی همچون متیو مک‌ کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن، مایکل پاتس، توری کیتلز، کالین فارل، ریچل مک‌ آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی، وینس وان و … حضور داشتند.

زندگینامه جامع ارین موریارتی

زندگینامه جالب ارین موریارتی

عکس زیبا و جالب ارین موریارتی

شرح حال خواندنی ارین موریارتی

در سال ۲۰۱۵ در مجموعه تلویزیونی “جسیکا جونز” به کارگردانی ملیسا روزنبرگ بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ در فیلم سینمایی ” پدر هم خون” به کارگردانی ژان فرانسوا ریشه حضور پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸ در فیلم هایی مانند ” سفر خارق العاده مرتاض” و “فصل معجره” بازی کرد.

تا اینکه در سال ۲۰۱۹ با مجموعه تلویزیونی ” پسر ها” به کارگردانی اریک کریپک شناخته شد و به شهرت رسید. در این سریال نیز هنرمندانی از جمله کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، لاز آلونسو، چیس کرافورد، کارن فوکوهارا، الیزابت شو و … حضور داشتند.

ماجرای این سریال

موضوع این سریال در خصوص گروهی است که سعی می‌ کنند در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت‌ های ابرقهرمانیشان سوء استفاده می‌ کنند ایستادگی کنند.

بیوگرافی ارین موریارتی + گالری جدید

زندگینامه کامل ارین موریارتی + ژست های متنوع وی

شرح حال جالب ارین موریارتی

ازدواج و همسر ارین موریارتی

تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره ازدواج ایشان منتشر نشده است.

پیج اینستاگرام ارین موریارتی

پیج اینستاگرام ارین موریارتی به آدرس erinelairmoriarty@ می باشد. ایشان در اینستاگرام خود تمامی تصاویر شخصی و خاص خود را با ژست های متنوع برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. او تاکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فالوور دارد.

بیوگرافی ارین موریارتی + تصاویر جذاب

عکس جدید و شیک موریارتی

تاریخچه زندگی ارین موریارتی + عکس

کارنامه هنری ارین موریارتی

فیلم های سینمایی موریارتی 

  • دیدبان (۲۰۱۲)
  • پادشاه تابستان (۲۰۱۳)
  • پدر هم خون (۲۰۱۶)
  • سفر خارق العاده مرتاض (۲۰۱۸)
  • فصل معجزه (۲۰۱۸)

مجموعه تلویزیونی ارین موریارتی

  • بیوه سرخ (۲۰۱۳)
  • کارآگاه حقیقی (۲۰۱۴)
  • جسیکا جونز (۲۰۱۵)
  • پسر ها (۲۰۱۹)

زندگینامه جذاب ارین موریارتی

بیوگرافی ارین موریارتی بازیگر خارجی

زندگینامه کامل ارین موریارتی

بیوگرافی ارین موریارتی و همسرش

عکس های اینستاگرامی ارین موریارتی

زندگینامه خواندنی و کامل ارین موریارتی

تاریخچه زندگی ارین موریارتی

سرگذشت جالب ارین موریارتی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی ارین موریارتی هنرپیشه آمریکایی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و خاص وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سایر بازیگران خارجی بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو