احتمال کشته‌شدن همه سرنشینان پرواز روسی

منبع: برترین ها

75

1400/4/15

14:35


دادستانی استان کامچاتکا با تایید نهایی سقوط هواپیمای مسافربری آنتونوف روسی در دریای کامچاتسکی، از احتمال کشته شدن تمام سرنشینان، شامل ۲۲ مسافر و ۶ خدمه این هواپیما خبر داد.

خبرگزاری صداوسیما: شرکت هواپیمایی کامچاتکا بعنوان مالک هواپیمای مسافربری آنتونوف-۲۶ ساقط شده اعلام کرد: این هواپیما همه اصول ایمنی پیش از پرواز را رعایت کرده بود و بر اساس اسناد موجود، هیچگونه نقص فنی یا خرابی قطعات گزارش نشده بود.

هواپیمای آنتونوف-۲۶ خطوط هوایی کامچاتکا، از ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۲ میلادی، هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۱ به مدت حدود ۴۰ سال در ناوگان هوایی روسیه فعال بود و تنها کمتر از دو ماه تا بازنشستگی و خروج کامل از ناوگان حمل و نقل هوایی باقی مانده بود.

بر اساس این گزارش ، ناپایداری جوی و اشتباه خلبان علت احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری آنتونوف-۲۶ روسی اعلام شده است.

در پی قطع ارتباط یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونوف-۲۶ روسی در شرق دور این کشور، وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه اعلام کرد: به احتمال بسیار زیاد این هواپیما در آب‌های دریای کامچاتسکی سقوط کرده است. بر اساس بررسی‌های اولیه، ناپایداری جوی و اشتباه خلبان علت احتمالی سقوط این هواپیما در دریا بوده است. هواپیمای آنتونوف-۲۶ خطوط هوایی روسیه با ۶ خدمه و ۲۲ مسافر از جمله یک کودک از پتروپاولوفسک-کامچاتسکی به مقصد «پالانا» در حال پرواز بود که ناگهان تماس خود را با مرکز کنترل از دست داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو