اطلاعاتی از فیلم جعفر پناهی در فستیوال «کن»

منبع: برترین ها

61

1400/4/15

15:51


«سال توفان ابدی» نام یکی از فیلم‌های خاص جشنواره «کن» امسال است که توسط جعفر پناهی و ۶ کارگردان دیگر ساخته شده است.

خبرگزاری صبا: «سال توفان ابدی» نام یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که توسط جعفر پناهی و ۶ کارگردان دیگر ساخته شده است.

اطلاعاتی از فیلم جعفر پناهی در فستیوال «کن»

فیلم «سال توفان ابدی» یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره در بخش «نمایش های ویژه» این دوره فستیوال «کن» نمایش داده می شود.

«سال توفان ابدی» را ۷ کارگردان شناخته شده دنیا از جمله جعفر پناهی سینماگر ایرانی، آنتونی چِن کارگردان سنگاپوری، مالیک ویتال فیلمساز آمریکایی، لورا پویتراس کارگردان زن آمریکایی، دومینگا سوتومایور فیلمساز زن شیلیایی، دیوید لاوری کارگردان آمریکایی و اپیچاتپونگ ویراستاکول کارگردان تایلندی ساخته اند. مدت زمان فیلم ۱۱۵ دقیقه اعلام شده است.

در شرح فیلم آمده است: «سال توفان ابدی» یک نامه عاشقانه به سینما است که توسط ۷ نفر از مهمترین فیلمسازان دنیا از آمریکا، ایران، شیلی و چین تا تایلند ساخته شده است.

اپیزودهای فیلم نیز اینگونه نامگذاری شده اند: زندگی جدید در خانه قدیمی، یک جدایی، دیدار مجدد، مراقبت و آشتی، یک دنیای غیرقابل تشخیص و در سال توفان ابدی.

جعفر پناهی فیلمساز ایرانی برنده جوایز خرس طلای برلین و شیر طلای ونیز به عنوان یکی از مدیران تولید نیز در فیلم «سال توفان ابدی» فعالیت دارد. این فیلم محصول کشور آمریکا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو