سفر دل انگیز به قشم با رنت خودرو

منبع: تالاب

135

1400/4/15

21:30


سفر دل انگیز به قشم با رنت خودرو

این روزها با افزایش قیمت دلار و نرخ تورم در داخل کشور، امکان خرید خودرو مانند گذشته برای بسیاری از افراد وجود ندارد. بنابراین اجاره یا رنت خودرو به ویژه در سفر تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه ها شده است؛ زیرا قیمت و هزینه اجاره بسیار کم تر و مناسب تر از هزینه های خرید یک خودرو است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا درباره رنت کار  و اجاره خودرو قشم بیشتر صحبت کنیم.

 

رنت کار

ممکن است شما دغدغه ماشین عروس رو داشته باشید؛ یا اینکه بخواهید سفری بروید اما هزینه لازم برای حمل و نقل داخلی شهری را نداشته باشید؛ یا اینکه ممکن است بخواهید ایامی را بدون دغدغه خارج از منزل و بیرون از شهر سپری كرده و به شهر گردی بپردازید. نداشتن ماشین در این موارد یک معضل بزرگ است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند.

 

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است شما نیز با آن حین سفر مواجه شود، هزینه بالای حمل و نقل درون شهری با تاکسی است. به ویژه امروزه با نرخ تورم هزینه های اسنپ یا تاکسی های شهری به صورت چشمگیری افزایش یافته است. اگر شما نیز حین سفر این موضوع آزارتان می دهد؛ میتوانید از خدمات رنت کار بهره بگیرید.

 

اجاره خودرو قشم

بسیاری از افراد تصور می کنند که اجاره گرفتن ماشین چندان به صرفه نیست و تنها برای مدت زمان کوتاهی می توانند نیازهای ما را برطرف کند. اما باید بدانیم که اجاره و کرایه خودرو تاثیرات بسیار زیادی بر روی رفاه حال افراد جامعه داشته است و برای افرادی که پول خرید ماشین های لوکس را ندارند؛ نیاز آنها را به داشتن ماشین حساب در کوتاه مدت بر طرف می کند.

 

از مزایای اجاره خودرو قشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجاره ماشین های سنگین

گاهی رنت خودروهای بزرگ برای رفتن به سفری تفریحی با تمام اعضای خانواده بسیار کاربردی و سرگرم کننده می باشد. در حقیقت برخی آژانس های اجاره خودرو لوکس ، خودروهای سنگین با ظرفیت بالا برای تحقق بخشیدن به این اهداف را عرضه می کنند. شما میتوانید تجربه سوار شدن ماشین های لوکس و کمیاب را در قشم تجربه کنید.

 

بدون استهلاک

اگر به هنگام سفر های تفریحی از خودروی شخصی خود استفاده کنید هزینه های مربوط به استهلاک زیادی برای آن در دراز مدت پرداخت کنید و به منظور اجتناب از پرداخت این دست هزینه ها اجاره خودرو به هنگام رفتن به سفرهای تجاری یا تفریحی به شدت توصیه می شود.

 

سرویس کیفیت

فارغ از اینکه با خودروی اجاره ای خود به کجا سفر می کنید اگر در هر زمان در حین دوره رنت خودرو, ماشین شما خراب شود به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای اضافه می توانید آن را تعویض کنید. این یکی از بزرگترین مزایای رنت خودرو در طول تعطیلات محسوب می شود.

 

عدم نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی

زمانی که از ماشین های اجاره ای استفاده می کنید نیازی ندارید که دیگر منتظر وسایل حمل و نقل عمومی باشید و برنامه روزانه خود را بر اساس برنامه ریزی آنها تنظیم کنید.

سفر دل انگیز به قشم با رنت خودرو

کرایه ماشین در قشم

برای اجاره خودرو قشم، باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

کارت شناسایی 

گواهینامه رانندگی 

چک به مبلغ ارزش کل خودرو (در صورت نداشتن چک می توانید بین 3 تا 7 میلیون ودیعه نقدی بسته به نوع خودرو به شرکت پرداخت کنید. )

 

شرایط اجاره خودرو قشم

مدت زمان اجاره روزانه خودرو قشم 24 ساعت می باشد.

هزینه بنزین خودرو به عهده اجاره کننده می باشد که در صورت داشتن کارت سوخت می توانید از آن استفاده کنید.

مبلغ 200 هزارتومان بابت جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر ده روز نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهند ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

اجاره خودرو در قشم فقط به صورت بدون راننده می باشد به همین دلیل قیمت های درج شده برای اجاره ماشین در قشم بدون راننده است. اما امکان اجاره ماشین با راننده در قشم هم  برای ترانسفر وجود دارد.

به صورت کلی اجاره خودرو یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادي است که هزینه استهلاک ماشین، هزینه های بیمه، مالیات، سرویس های ماهانه و هزینه نگهداری ماشین را به صورت کلی برای شما حذف می کند. این موضوع سفر دل انگیزتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سفر دل انگیز به قشم با رنت خودرو

جمع بندي

صنعت رنت خودرو در بسیاری از کشورها مرسوم شده است و اگر فردی بخواهد به منظور مسافرت های شهری، مراسم های ویژه یا سایر موارد خودرویي لوکس یا معمولی استفاده کند؛ مي تواند با هزینه ای بسیار کمتر خودرو را اجاره كند. در کشور ایران نیز مجموعه‌ های گوناگونی برای رنت خودرو وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارد.

 

به صورت کلی اجاره ماشین با کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، تجربه بهتری از سفر برای شما به دنبال خواهد داشت. برای مشاهده انواع کسب و کارهای رنت کار، می توانید از پلتفرم نیازیتو کمک بگیرید.

 

نیازیتو این امکان را فراهم کرده است که شما با سایت ها یا مجموعه های معتبر اجاره خودرو آشنا شوید. از سوی دیگر آژانس های اجاره خودرو می توانند با معرفی سایت ها يا اپليكيشن هاي خود در این وبسایت، مشتريان خود را افزايش دهند. نیازیتو به کاربران این امکان را می دهد تا با جستجو بر روی نقشه به راحتی شما را به عنوان نزدیکترین خدمات دهنده به خود یافته و با تماس یا مسیریابی از روی نقشه به مشتری شما تبدیل شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو