پیشنهاد مناظره زنده قرطاسی_پرورش در اینستاگرام ایران آرت

منبع: ایران آرت

69

1400/4/15

22:44


ویدئو افشاگرانه علی قرطاسی درباره اخاذی افشین پرورش در رسانه ایران آرت، بازتاب وسیعی در جامعه هنری داشت.

ایران آرت: پس از انتشار سه فایل صوتی در ایران آرت، که در آنها افشین پرورش به صراحت اعلام می‌کند ایمان دارد آثار علی شیرازی کار دست اوست و پرینت نیست، کار را بدان جا رساند که افشین پرورش مجبور شد در یک رشته استوری بگوید این صدای اوست اما مربوط به خرداد و تیر ۹۶ خورشیدی ست و به اصطلاح او پس از ارسال این فایل ها، متوجه عدم اصالت آثار شیرازی شده و از هفتم مهر ۹۶ پس از تحقیق چند ماهه دیدگاه جدیدش را عرضه کرده است.

لیکن ایران آرت به زمان ارسال فایل های صوتی افشین پرورش دست یافت: بخشی از آنها ۱۷ سپتامبر برابر با ۲۶ شهریور و فایل دیگر ۲۳ سپتامبر از سوی پرورش ارسال شده است که می‌شود خود مهر ماه موعود!

یعنی در همین شش روز، نظر کارشناسی پرورش درباره خط نوشته‌های شیرازی زمین تا آسمان تغییر کرده است و ایشان که مدعی عنوان خبرنگار تحقیقی ست به فاصله شش روز نظری داده که ۱۵۰۰ خوشنویس برجسته کشور در یک بیانیه شفاف، آن را مزورانه و غیر اخلاقی ارزیابی کردند.

اما علاوه بر همه این فایل ها، فایلی که علی قرطاسی در اختیار دارد و تلاش افشین پرورش برای اخاذی از علی شیرازی را اثبات می کند سند مهمی در این روایت است.

هر چند با روشن شدن تاریخ ارسال فایل ها از سوی پرورش، دروغگو بودن او بار دیگر به اثبات رسید اما ایران آرت با هدف نور تاباندن به زوایای این ماجرا، پیشنهاد مناظره زنده علی قرطاسی و افشین پرورش در اینستاگرام را ارائه می کند و هر دو آقایان را به این گفتگوی رو در رو دعوت می کند.

در روز مناسبی که دو طرف آمادگی دارند ایران آرت آماده است زمینه این گفت و شنود را فراهم کند.

لطفن دنبال کنندگان صفحات این آقایان ضمن اطلاع رسانی به زمینه شکل گیری این مناظره کمک کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو