معرفی 11 گیاه آپارتمانی زیبا با نیاز به نگهداری کم

معرفی 11 گیاه آپارتمانی زیبا با نیاز به نگهداری کم


82

1400/4/16

11:52


معرفی 11 گیاه آپارتمانی زیبا با نیاز به نگهداری کم

سلامت نیوز: خرید اولین گیاهان آپارتمانی برای خانه ، می تواند کمی دلهره آور باشد. انواع مختلفی از گیاهان آپارتمانی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و اگر قبلاً از یک گیاه مراقبت نکرده اید ، ممکن است ایده ای برای انتخاب یکی از آنها نداشته باشید. از این نظر که برخی از گیاهان نگهداری از آنها سخت است و نیاز به توجه زیادی دارند و این حتی چالش برانگیز میتواند باشد. اگر تازه کار هستید و میخواهید فضای سبز خانه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد پیشنهاد میکنیم در ابتدا از گیاهانی که نیاز به مراقبت کم دارند شروع کنید.

با توجه به منابع معتبر پرورش و نگهداری گل و گیاه Bloomscape ، 1-800-Flowers ، Costa Farms ، Jen Stearns و سایت گندم VIP مراقبت از این گیاهان خانگی نسبتاً آسان است و نیازی به نگرانی در مورد آنها تقریبا وجود ندارد.

گیاه سانسوریا یا گیاه مار

گیاهان سانسوریا به یک دلیل هنوز هم بسیار محبوب هستند: به طرز باورنکردنی مقاوم هستند و مراقبت از آنها آسان است. آنها هم میتوانند در نور رشد کنند و رشد بهتری داشته باشند و هم میتوانند در مکانی کم نور رشد کنند و آنها دوست دارند بین آبیاری ها واقعا خشک شوند.

گیاه سانسوریا پاکوتاه

گیاه سانسوریا پاکوتاه

گیاه عنکبوتی

گیاه عنکبوتی خود را در یک مکان آفتابی و روشن قرار دهید و رشد آن سریع خواهد بود ، اما می تواند از پس نور کم نیز برآید (و حتی در یک دفتر پر از نور و فلورسنت بدون پنجره به رشد خود ادامه دهد!) این گیاه آب را به خوبی حفظ می کند ، بنابراین از چند آبیاری فراموش شده ، زنده می ماند. به علاوه به راحتی میتوانید آنها را تکثیر کنید.

گیاه زبرینا Tradescantia Zebrina

برای شاد نگه داشتن این گیاه ، آن را در زیر نور غیرمستقیم روشن قرار دهید ، وقتی خشک می شود که سطح خاک خشک شود ، هر ماه مقدار کمی کود به آن بدهید (به جز در زمستان) و سعی کنید آن را در یک مکان مرطوب نگه دارید. در حالی که ترجیح می دهد مرطوب بماند ، می تواند یکی دو آبیاری را از دست بدهد. فقط مراقب برگهای زرد باشید ، که می تواند به این معنی باشد که در واقع بیش از حد آبیاری می کنید.

گیاه پوتوس

این گیاه یکی از گیاهان آپارتمانی است که بسیار بخشنده است. او می تواند نور کم و روشن را تحمل کند ، بنابراین می توانید آن را تقریباً در هر جایی از خانه خود قرار دهید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، وقتی خشک می شود که انتهای سطح خاک خشک شود.

گیاه همیشه سبز چینی

گیاه همیشه سبز چینی که به نام Silver Bay Aglaonema نیز شناخته می شود ، برگ های آن ظاهری کاملاً زیبا دارد و برای شاد نگه داشتن آن به حداقل تلاش است. حداقل به کمی نور احتیاج دارد و به یک تن آب احتیاج ندارد ، بنابراین بگذارید خاک بین دو آبیاری خشک شود تا به رشد آن کمک کند.

آگلونما قرمز

یکی دیگر از گیاهان Aglaonema ، این گیاه صورتی و سبز روشن ، به همان اندازه چشم نواز و مراقبت از آن نیز ساده است. این گیاه می تواند نور کم را تحمل کند ، اما رنگ ها در نور روشن و غیر مستقیم بیشتر ظاهر می شوند. آنها مانند همیشه سبز چینی ترجیح می دهند بین آبیاری خشک شوند و می توانند فراموشی آبیاری گاه به گاه را تحمل کنند.

گیاه Coffee Arabica

زنده نگه داشتن گیاه قهوه آسان است و همچنین بخشنده است. اطمینان حاصل کنید که در یک نقطه گرم بماند و نور متوسطی داشته باشد (نور کم مناسب است ، اما رشد آن کندتر خواهد شد!). "خاک آنها می تواند خشکی را تحمل کنند ولی اگر خیلی خشک شوند ، به نظر می رسد افتاده است.اما اشکالی ندارد ، زیرا به محض اینکه آن را آبیاری کنید ، مثل روز اول میشوند.

ساکلونت ها

آبیاری زیاد ساکولنت ها باعث پوسیدگی آنها می شود ، بنابراین گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که گیاه دوست دارند اما مشغله کاری زیادی دارند. حداکثر دو بار در ماه به آنها آب دهید و دیگر نیازی به آب ندارند.

آنتوریوم

بعضی از انواع آنتوریوم بیشتر مربوط به گلهای مومی و قلبی شکل است صحبتی جالب که در مورد این گیاه در عموم رواج یافته این است که بیشتر افراد وقتی به این گیاه نگاه می کنند به فکر می افتند ، در هر صورت ، آنها یک گیاه عالی برای مبتدیان هستند. "همچنین آنتوریوم ها بسیار زیبا هستند" "آنها باید آبیاری شوند ، بسته به اندازه گیاه ، بین هر یک تا دو هفته یکبار با کوددهی گاه به گاه برای آنها خوب است"

گیاه Monstera

گیاهان Monstera به دلیل گرمسیری محبوب هستند و شاید تصور کنید که مراقبت از آنها دشوارتر از آنچه در حال حاضر هستند است. این می تواند نور کم را تحمل کند ، اما در یک محیط متوسط تا روشن (و مرطوب تر!) شرایط بسیار بهتری دارد. آبیاری کنید که انتهای سطح خاک خشک باشد.

کالاتیا فردی

این گیاه ابلق انتخاب خوبی برای مبتدیان است. آن را جایی قرار دهید تا بتواند نور غیر مستقیم متوسط و رطوبت زیادی داشته باشد و رشد کند. این پسر کوچک ترجیح می دهد در سمت مرطوب نیز باشد - می توانید زمانی که قسمتی از آن خشک شد و قسمتی مرطوب بود آن را آبیاری کنید اما بیش از حد آبیاری نکنید ، به طور کلی ، خاک را کمی مرطوب نگه دارید.

کالاتیا فردی

اگر دنبال گل و گیاه با قیمت های مناسب از ارزان تا لاکچری هستید به سایت ما در آدرس زیر مراجعه کنید ، همچنین آموزش های نگهداری انواع گل و گیاه هم میتونید برای هر گیاه را مشاهده کنید.

آدرس سایت : gandomvip.com

گیاه قاشقی Peperomia

برگ های این گیاه آب را به خوبی نگه می دارد ، به این معنی که می تواند از آبیاری های گاه به گاه فراموش شده دوباره برگردد. گیاهان پپرومیا تقریباً از پس هر سطح نوری برمی آیند ، بنابراین می توانید هر کدام را که ترجیح می دهید انتخاب کنید ، آنها را در کنار پنجره آفتابی یا در محل کار خود نگه دارید.

گیاه قاشقی

گیاه قاشقی

بامبو

بامبو گزینه دیگری از گیاهان آپارتمانی است ، مانند گیاهان Air Plants که در واقع می تواند بدون خاک رشد کند. ساقه ها را به سادگی در گلدان پر از آب قرار دهید که در پایین آن سنگریزه یا سنگ مرمر قرار دارد. و اگر بامبو شما بیش از حد ظرف خود بزرگ شد ، فقط کافیست به یک نوع گلدان جدید با تنظیمات مشابه ارتقا دهید .

راز زنده نگه داشتن گیاهان آپارتمانی تکرار منطقه رشد طبیعی آن با دادن مقدار رطوبت ، نور و آبی است که ترجیح می دهد داشته باشد است ، بیشتر گیاهان خانگی به دو دسته گرمسیری یا گیاهان آبدار تقسیم می شوند.

برخی از خدمات وبسایت گندم VIP برای ارسال گل و گیاهان آپارتمانی :

در نظر داشته باشید محصولاتی که این مجموعه ارائه میدهد عبارتند از : انواع باکس گل یا جعبه گل برای هر مناسبت ، انواع دسته گل ها و رزهای جاودان (از پرفروش ترین محصولات این مجموعه با قیمت استثنایی) ، گیاهان آپارتمانی ، تاج گل تبریک ، ترحیم ، افتتاحیه ، انواع سبد گل و .. میباشد ، کلیه ارسال ها رایگان میباشد و گارانتی کیفیت و قیمت تمامی محصولات این مجموعه از مهمترین خدمات است ، کلیه گل ها به صورت روزانه براساس نیاز روزانه از باغ های گل چیده میشود و گل هایی تازه و با نشاط به دست شما عزیزان می رسد. همچنین از خدمات دیگر این مجموعه در صورت نارضایتی از محصول امکان برگشت وجه برای شما عزیزان وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو