مدل سرهمی پسرانه برای فصول مختلف سال

مدل سرهمی پسرانه برای فصول مختلف سال


منبع: آرگا

328

1400/4/16

12:03


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل سرهمی پسرانه با طرح های فانتزی و ساده را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی خوشرنگ و زیبا را برای فرزند خود انتخاب کنید.

مدل سرهمی پسرانه از انواع لباس های بچه گانه کاربردی برای کودکان در رده سنی مختلف می باشد و شما می توانید طرح هایی متنوع از این لباس را برای فرزند خود تهیه کنید.

مدل سرهمی پسرانه شیک و زیبا

سرهمی بچه گانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و بهتر است شما چند طرح مختلف از این لباس را برای فرزند خود خریداری کنید تا بتوانید در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.

مدل سرهمی پسرانه

طرح های سرهمی مخصوص کودکان پسر

سرهمی بچه گانه به صورت طرح های مجلسی و راحتی و ساده دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز فرزند خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

برای دوخت سرهمی های بچه گانه از پارچه ها با طرح و رنگ و جنس های مختلف استفاده می شود و بهتر است شما لباس سرهمی را برای فرزند خود انتخاب کنید که در دوخت آن از پارچه ضد حساسیت و نخی استفاده شده باشد. اگر تمایل دارید فرزندتان ظاهری فانتزی و بامزه داشته باشد می توانید سرهمی را از بین طرح هایی انتخاب کنید که در دوخت آن ها از پارچه طرح دار و عروسکی استفاده شده باشد همچنین سرهمی های ساده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

سرهمی های پسرانه در انواع طرح های تابستانه و پاییزه موجود می باشند همچنین این طرح لباس به صورت آستین کوتاه و آستین بلند دوخته می شود که بهتر است شما برای روزهای گرم تابستان لباس سرهمی آستین کوتاهی را برای فرزند خود تهیه کنید.

لباس سرهمی طرح دار

مدل لباس سرهمی پسرانه دو رنگ

لباس سرهمی رنگی

لباس سرهمی شیک

لباس سرهمی شیک و ساده

لباس سرهمی آبی

مدل لباس سرهمی تابستانی پسرانه

لباس سرهمی مجلسی

لباس سرهمی مجلسی

مدل لباس سرهمی پسرانه طوسی و سفید

لباس سرهمی طوسی و شیک

مدل لباس سرهمی پسرانه دو رنگ

لباس سرهمی

توجه داشته باشید که باید در انتخاب لباس راحتی بچه گانه حساسیت لازم را به خرج بدهید زیرا لباس های راحتی مدت زمان بیشتری تن فرزند شما است و اگر تمایل دارید از سرهمی راحتی برای فرزند خود استفاده کنید بهتر است لباسی را انتخاب کنید که در دوخت آن از پارچه نخی و راحت استفاده شده باشد.

لباس مجلسی بچه گانه سرهمی را در پوشش فرزندتان بهتر است با اکسسوری هایی مناسب ست نمایید همچنین برخی از طرح های لباس سرهمی مجلسی به صورت دو رنگ یا چند رنگ دوخته می شوند که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

برخی از طرح های سرهمی به صورت کلاه دار دوخته می شوند که این طرح ها برای روزهای سرد سال انتخابی مناسب می باشند همچنین برخی از مدل ها نیز به صورت ست با کلاه دوخته می شوند که این مدل ها بیشتر برای محیط های بیرون از منزل مناسب هستند.

برای دوخت سرهمی پسرانه از پارچه های تک رنگ و دو رنگ یا چند رنگ استفاده می شود که هر یک از این لباس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما رنگ لباس را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های فرزندتان ست شود.

 

مدل سرهمی پسرانه قرمز

مدل سرهمی پسرانه طرح دار

سرهمی پسرانه زیبا

مدل سرهمی شیک

سرهمی زنبوری

مدل سرهمی شیک

مدل سرهمی پسرانه دو رنگ

مدل سرهمی پسرانه شیک

مدل سرهمی پسرانه راه راه

سرهمی پسرانه طرح دار

مدل سرهمی پسرانه قرمز

سرهمی پسرانه مجلسی

سرهمی شیک پسرانه

مدل سرهمی پسرانه طرح دار

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های سرهمی پسرانه جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو