دانلود فصل اول انیمیشن Monsters at Work 2021 – هیولاها سر کار

منبع: دانلود ها

158

1400/4/17

02:44


انیمیشن-Monsters-at-Work

نام انیمیشن: Monsters at Work – هیولاها سر کار

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول

کیفیت: WEB-DL 2160p UHD 4K / WEB-DL 1080p x265 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن هیولاها سر کار (به انگلیسی: Monsters at Work 2021) روایتی بعد از اتفاقات قسمت اول این مجموعه یعنی انیمیشن Monsters, Inc را روایت می‌کند. اگر بیاد داشته باشید، بعد از اتفاقات داستان انیمیشن اصلی، هیولاها دیگر انرژی خود را از جیغ کودکان دریافت نکرده و به سراغ خنده آن‌ها رفته بودند. حال همین داستان جذاب ادامه پیدا خواهد کرد و در قالب یک سریال دوست داشتنی، می‌توانید ببینید که بالاخره ماجراها چگونه روایت خواهد شد. مطمئنا بازگشت به همان حال و هوای همیشگی انیمیشن کارخانه هیولاها، برای همه جذاب است و می‌توانیم ببینیم که شخصیت‌های موردعلاقه ما چگونه می‌خواهند زندگی خود را در شهر بگذرانند.

انیمیشن Monsters at Work 2021 بازگشت هیولاهای دوست داشتنی را به کارخانه جشن خواهد گرفت و اینبار قرار نیست که کودکی در آن بترسد. وارد دنیایی شده‌ایم که خنده جای جیغ و گریه را فرا گرفته است و شخصیت‌های دوست داشتتی انیمیشن اول بازگشته‌اند. روایات و اینبار با جزئیات بیشتری بازگو خواهند شد و می‌توانید در کنار سالی و مایک که دو شخصیت اصلی این مجموعه هستند، شخصیت‌های مهم دیگری را هم مشاهده کنید.

مشکلات هنوز هم وجود دارد و کارخانه هیولاها بعد از فاجعه‌ای که داشته است، باید خودش را بازسازی کرده و بتواند قدرت همیشگی خود را پیدا کند. همین روند روایت خاصی را به همراه دارد که یقینا آن را دوست خواهید داشت. این انیمیشن هم اکنون کیفیت بهتری دارد و دنبال کردن ماجراهای مایک و دردسرهایی که دوستش سالی ایجاد می‌کند، دیدنی و مهیج خواهد بود. دیگر خنده انرژی اصلی محسوب می‌شود و بنابراین خنده و شادی بیشتر، سبب کسب امتیازات بیشتر برای هر هیولا خواهد شد.

info

A Monsters, Inc. series set 6 months after the Monsters, Inc. film about the monsters getting their energy from children’s laughs instead of their screams.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

—————-

دانلود قسمت اول – Welcome to Monsters, Incorporated:

دانلود زیرنویس فارسی قسمت اول

WEBRip x265 1080p   |   WEBRip x265 720p   |   WEBRip 720p

WEB-DL H265 UHD HDR 4K 2160p

—————-

دانلود قسمت دوم – Meet Mift:

دانلود زیرنویس فارسی قسمت دوم

WEBRip x265 1080p   |   WEBRip x265 720p   |   WEBRip 720p

WEB-DL H265 UHD HDR 4K 2160p

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو