بهترین رستوران های مشهد کدام اند؟

بهترین رستوران های مشهد کدام اند؟


منبع: بیتوته

116

1400/4/17

05:26


بهترین رستوران های مشهد کدام اند؟



 

شهر مشهد یکی از شهر های محبوب ایران و از مهم ترین مقاصد مذهبی و زیارتی است که هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد. اگر شما هم از مسافران این شهر زیبا و دوست داشتنی هستید حتما می دانید که رستوران های مشهد بسیار با کیفیت و متنوع می باشند. پس با ما همراه باشید تا با هم به معرفی و بررسی بهترین رستوران های مشهد بپردازیم.

 

تنوع بالای رستوران ها ممکن است باعث شود که انتخاب و پیدا کردن رستورانی مناسب و مطابق با استاندارد های شخصی تان، کمی سخت به نظر برسد، اما نگران نباشید. ما در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های مشهد را آماده کرده ایم  که در صورت نیاز می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رستوران در این شهر باشد.

 

تمامی رستوران های معرفی شده از با کیفیت ترین و معروف ترین رستوران های مشهد هستند که بدون شک با غذا و خدمات فوق العاده ای از شما پذیرایی خواهند کرد. بنابراین با توجه به دسترسی و یا سلیقه شخصی تان می توانید هرکدام از آن ها را با خیال راحت انتخاب کنید.

 

چنانچه نیاز دارید که فست فود ها و رستوران های بیشتری را در مشهد بشناسید، برای مشاهده لیست 10 تایی معروف ترین رستوران های مشهد می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

1. رستوران ارم شاندیز 

یکی از بهترین رستوران های شهر مشهد که در خارج از شهر واقع شده است، رستوران ارم شاندیز می باشد. کباب های این رستوران به قدری خوشمزه و با کیفیت اند که حسابی محبوب شده اند و همه از آن تعریف می کنند.

 

شیشلیک یکی از پر طرفدارترین غذاهایی است که در این رستوران سرو می شود و نه تنها در مشهد محبوب است، بلکه یکی از بهترین غذاهای این رستوران نیز می باشد.

 

بهتر است بدانید که حجم کباب های این رستوران بسیار بیشتر از حالت معمولی هستند که در کنار برنج درجه یک و زعفرانی سرو می شود.

 

علاوه بر آن محیط این رستوران هم بسیار آرام و دوست داشتنی می باشد و شما می توانید از تخت های قرار گرفته در فضای باز رستوران استفاده کنید و بهترین غذاهای ایرانی را در کنار لذت بردن از فواره ها و هوای مطبوع آن میل کنید.

 

آدرس رستوران ارم شاندیز: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز

 

بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مشهد,رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز

 

2. رستوران پسران کریم

اگر به دنبال پیدا کردن معروف ترین رستوران های مشهد می باشید تا در طول سفرتان به آن ها سری بزنید، رستوران پسران کریم یکی از آن مکان هایی است که حتما باید امتحان کنید.

از هر کسی که در مورد بهترین رستوران این شهر بپرسید، رستوران پسران کریم به شما معرفی می شود. طبخ غذاهای با کیفیت در کنار کادر حرفه ای و مجرب، از مهم ترین دلایل موفقیت و محبوبیت این رستوران در شهر مشهد هستند.

 

همان طور که می دانید شیشلیک مشهد یکی از غذاهای معروف این شهر می باشد که در رستوران پسران کریم یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین غذاهایی است که سرو می شود و زبانزد همه مسافران و اهالی شهر است. 

 

علاوه بر آن خوراک ماهیچه این رستوران هم هوش از سرتان خواهد برد و از غذاهایی است که به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما امتحانش کنید زیرا به گفته اکثر افرادی که رستوران های متفاوتی را امتحان کرده اند ، ماهیچه و گردن این رستوران یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایران می باشد!

 

اما باید توجه کنید که اگر می خواهید ماهیچه های لذیذ این رستوران را امتحان کنید باید سریع ترین وقت ممکن را رزرو کنید زیرا زودتر از چیزی که فکرش را بکنید تمام خواهد شد.

این رستوران دارای محیطی آرام همراه با معماری زیبایی می باشد که تجربه لذت بردن از غذاهای فوق العاده این رستوران را برایتان دو چندان خواهد کرد. 

 

آدرس رستوران پسران کریم: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، انتهای کوچه سمت راست

 

بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مشهد,رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم

 

3. کافه رستوران تی رکس

تی رکس یکی از آن کافه رستوران های محبوبی است که تجربه سر زدن به آن یکی از بهترین خاطره های شما در سفر به مشهد خواهد شد. 

 

غذاها و به خصوص استیک ها و برگرهای این رستوران حسابی معروف اند و طعم  فوق العاده ای دارند که از امتحان کردن آن ها پشیمان نخواهید شد. اگر قصد دارید که به این رستوران سری بزنید به شما پیشنهاد می کنیم که رژیم را کنار بگذارید و حسابی از غذای این رستوران لذت ببرید.

 

حجم غذاهای کافه رستوران تی رکس بسیار زیاد است به طوری که در بیشتر اوقات برای یک نفر زیاد می باشد و وعده های سنگینی به حساب می آیند. بنابراین اگر شما هم عاشق استیک و برگر هستید، این رستوران یکی از بهترین گزینه های موجود برای شماست.

 

علاوه بر آن معماری و طراحی شیک این رستوران باعث می شود که در کنار لذت بردن از غذاها و طعم های فوق العاده، از محیط جذاب این رستوران هم حسابی لذت ببرید.

 

رستوران تیرکس دارای بالکن شیک و زیبایی است که به گفته مشتریان یکی از دوست داشتنی ترین مکان های این رستوران محسوب می شود که با هوای خنک و نورپردازی مناسب، لذت غذا خوردن را برای تان چند برابر خواهد کرد.

 

کافه رستوران تی رکس با تیم حرفه ای و قدرتمند در کنار خدمات و غذاهای فوق العاده به یکی از محبوب ترین و معروف ترین رستوران های مشهد تبدیل شده است.

 

آدرس کافه رستوران تی رکس: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، نبش ثامن 7

 

بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مشهد,رستوران تی رکس

رستوران تی رکس

 

4. رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های شهر مشهد است که با بیش از یک قرن سابقه در این صنعت، از رستوران های با کیفیتی است که شعبه های متعددی در سطح شهر دارد.

 

این رستوران با غذاهای خوش مزه و با کیفیتش معروف شده و پیشنهاد می کنیم که در صورت سفر به شهر مقدس مشهد، حتما به این رستوران هم سری بزنید و از غذاهای فوق العاده آن حسابی لذت ببرید.

 

منوی غذای رستوران معین درباری شامل انواع مختلفی از محبوب ترین غذاهای ایرانی و سنتی می شود که در کنار برنج با عنوان چلو سرو می شوند و یا به تنهایی و به شکل خوراک در اختیار شما قرار می گیرند.

 

بهتر است بدانید که محبوب ترین غذاهای این رستوران با چلو و دورچین های جذاب و خوش مزه سرو می شوند و یکی از پر طرفدارترین غذاهای این رستوران کباب های آن می باشد که زبانزد مشتریان شده است.

 

علاوه بر آن در این رستوران انواعی از دسر های متنوع برای شما تدارک دیده شده است که به صورت سلف سرویس در دسترس هستند و شما برای استفاده از آن ها هیچ محدودیتی ندارید و می توانید در کنار غذای اصلی تان حسابی از آن ها لذت ببرید.

 

همانطور که گفتیم این رستوران قدمت بالایی در سرویس دهی به مشتریان داشته است اما بهتر است بدانید که برخلاف ساختمان قدیمی این مجموعه، محیط داخلی آن مورد بازسازی قرار گرفته و به فضای جذابی با آینه کاری های زیبا تبدیل شده است.

 

این رستوران برخلاف سایر رستوران ها چند پله پایین تر از سطح زمین قرار گرفته است و چینش آن حس متفاوتی را برای شما به وجود خواهد آورد.

 

رستوران درباری به علت محبوبیت همواره یکی از شلوغ ترین رستوران های شهر می باشد که اگر خوش شانس باشید حتما از غذا و تجربه حضور در آن لذت خواهید برد.

 

این رستوران در کنار کادر حرفه ای و قدرتمند و خدمات با کیفیت حتما ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

 

آدرس رستوران معین درباری شعبه شاندیز: مشهد، شاندیز، بین امام رضا 8 و 10

 

بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مشهد,رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو