انتقاد کیهان از محسن تنابنده به نقل از کاربران

منبع: برترین ها

68

1400/4/17

07:23


اظهارنظر سخیف یک بازیگر، با واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد نجومی از برخی نهادها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل با انتقادات فراوانی مواجه شده بود،

کیهان نوشت: اظهارنظر یک بازیگر، با واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد نجومی از برخی نهادها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل با انتقادات فراوانی مواجه شده بود.

بسیاری از کاربرها، محسن تنابنده را به فصل پنجم سریال «پایتخت» ارجاع داده‌اند. جایی ‌که خانواده نقی معمولی به‌طور ناخواسته به سوریه می‌روند و در محاصره داعشی‌ها قرار می‌گیرند. آنها نوشته‌اند که اگر حضور نظامی ایران در کشورهای منطقه نبود، تنابنده و همکارانش باید این ماجرا را به‌جای سوریه در ایران می‌ساختند.

یک کاربر فضای مجازی در واکنش به این مطلب محسن تنابنده نوشته است: «جناب تنابنده! آیا بهتر نیست تو حوزه غیرکاری‌تون نظر ندید؟ حتما باید بی‌سوادی خودتون رو جار بزنید؟ بی‌برقی امروز، نتیجه بی‌سوادی امثال شماست که بدون اطلاع تو سیاست دخالت می‌کنند‌ و‌ اشخاصی مثل روحانی رو بر سر کار میارن!»

کاربر دیگری هم نوشته است: «سریال برای سوریه می‌سازه و بارشو با پول نظام می‌بنده، پست علیه نظام می‌ذاره و حمایت ضدانقلاب رو جذب می‌کنه! مثل تنابنده دوگانه‌سوز نباشید!» دیگری هم یادآور شده: «سلبریتی می‌خوای باشی باش فقط کمی ‌غیرت داشته باش!» یک کاربر هم خطاب به تنابنده توئیت کرده: «از روحانی که حامیش بودین و‌ می‌گفتین ما رو‌ به عقب نمی‌بره چه خبر؟ چرا انقد پُر رویین؟!»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو