30 متن رسمی و اداری برای خداحافظی

30 متن رسمی و اداری برای خداحافظی


منبع: دلگرم

282

1400/4/17

08:05


30 متن رسمی و اداری برای خداحافظی

جملات رسمی برای خداحافظی

خداحافظی همیشه سخت است و فرقی نمی کند که این خداحافظی با افراد نزدیک باشد یا با همکاران و دوستان. در این مقاله از مجله دلگرم مجموعه ای از متن های رسمی خداحافظی را برای شما عزیزان آورده ایم.

متن زیبا برای خداحافظی

با توجه به اینکه اینجانب از تاریخ فلان و بعلت استعفا / انتقال / بازنشستگی در میان شما عزیزان نخواهم بود بدین وسیله از همگی خداحافظی نموده و از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری ست که تا همیشه به آن خواهم بالید.
ارادتمند شما دوستان عزیز و گرامی

متن رسمی خداحافظی

متن ادبی برای خداحافظی

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران محترم

باسلام

نمی دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. سالهای زیادی است که در خدمتتان بوده ام. اینک که گذرعمر علی رغم میل باطنی ام ، نفس های بنده را در عرصه خدمت و خدمتگزاری بخصوص درمجموعه سازمان ...........، به شماره انداخته، در آستانه بازنشستگی خواستم که خداحافظی خویش را به تشکر وطلب حلالیت از شما بزرگواران ، مّزین نمایم

رفتار همراه با مجبت شما ، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد

امیدوارم خاطرات بد این سالها را ، کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشاید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کار موفق و سر بلند باشید

متن خداحافظی رسمی

متن رسمی خداحافظی با دوست

آدم های کمی هستند که می دانند تنهایی یک نفر حرمت دارد.
همین طور بی هوا سرشان را پایین نمی اندازند و بپرند وسط تنهایی آن فرد.
چون خوب می دانند که اگر آمدند،باید بمانند.تا آخرش باید بمانند.
آنقدر که دیگر تنهایی وجود نداشته باشد.
وگرنه مسافرها همیشه موقع خداحافظی،تنهایی را هزار برابر می کنند!
خداحافظ بهترین دوستم

متن خداحافظی با دوست

متن خداحافظی مدیر مدرسه

بنام خداوند جان و خرد
همکاران عزیز در تمام طول مدتی که در جوارتان به خدمتگزاری مشغول بودم، لحظاتی سرشار از شادی را سپری کردم و شاهد اشتیاق به کار شما عزیزان بودم. لازم به ذکر است که اینجانب/ به دلیل پاره‌ای از مسائل (در صورت صلاحدید بازگو شود) نیاز است تا از فعالیت خود کناره گیری کنم. فلذا لازم دیدم مراتب تشکر و قدردانی خود را در این لحظات از تک تک شما عزیزان داشته باشم. از ایزذ منان شادکامی را برایتان آرزومندم.
ارادتمند شما

متن رسمی خداحافظی مدیر مدرسه

متن خداحافظی با همکاران

اکنون که در حال تغییر شغل هستم، هیچ چیز مرا آزرده خاطر نخواهد کرد مگر درد دوری شما. از خداوند برایتان توفیق رسیدن بهترینها را خواستارم امیدوارم که به هر آنچه که در زندگی میخواهید برسید. لحظات خوب و خوشی را با هم در طی چند سال گذشته تجربه کردیم و تجارب زیادی را به دست آوردیم که همه ی اینها باعث می شوند که این دوری من از شما دردناک تر شود. شما را به خدا می سپارم.

متن رسمی خداحافظی

متن رسمی برای خداحافظی از همکاران

سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم ، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است . ضمن عرض سپاس و قدر دانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم . با توجه به استعفا / انتقال / بازنشستگی اینجانب از تاریخ فلان در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم .

متن خداحافظی از همکاران رسمی

متن خداحافظی رئیس اداره

بنام یگانه ی هستی بخش

آری هر آمدی، رفتی در پیش دارد...
سلام بر تمامی همدلان همکار
به شماهایی که همواره عزمتان در کار جزم بود و دلتان پر از امید و مهربانی و دستهایتان در کار و گامهایتان در حرکت.
راهتان پرنشاط و پر از سرزندگی باد.
به امید آنکه در این سالها هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل ، سنگین نگاشتید
بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشاید.
آری بعلت استعفا یا انتقال یا بازنشستگی بناچار و با اکراه شما را ترک خواهم گفت ولی قلبم در اینجا ، آری در همینجا و با شما خواهد بود.
همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی تمامی تان را از خداوند منان دارم.
امید که در کارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان.
ارادتمند و آرزومند آرزوهای نیکتان هستم
عاجزانه تقاضای حلالیت از فرد فردتان را دارم
با تشکر فلانی

متن رسمی خداحافظی رئیس

متن زیبا برای خداحافظی رسمی

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد.
اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .
با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند .
در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .

شعر خداحافظی

متن رسمی برای خداحافظی

همکاران و دوستان عزیز سلام
همانطور که شاید بر شما همسنگران پوشیده نمانده باشد، بنده حقیر پس از سال‌ها تلاش توفیق دست یابی به مراتب بالاتر و طی کردن پلکان ترقی را داشته ام. از این رو نیاز دانستم تا در نامه‌ای از حمایت‌ها و تلاش‌های بی دریغتان از اینجانب مراتب سپاس را به جا آورده و در صورت مشاهده قصور، کم کاری و کم لطفی از بنده، طلب عفو و بخشش کنم.
آرزومند لحظاتی نیک

جملات رسمی خداحافظی

متن خداحافظی از دوستان و همکاران

خداحافظی با همکاران را دوست ندارم! چرا که به من حس بدی می دهد. از همین جهت روی ماه تمامتان را می بوسم و امیدوارم که بتوانیم از این پس با تنظیم قرارهای دوستانه، مدتی را با هم باشیم و به خوش گذرانی بپردازیم.

متن برای خداحافظی و جدایی

متن رسمی خداحافظی از همکار

با سلام و درود بی پایان

فقدان شما غم بزرگی است که ما را تاب تحمل آن نیست. افسوس و صد افسوس که شوق آشنایی تان را غم فراق و دوریتان برایمان تلخ نمود. لیکن همواره چهره متبسم و مهربانتان در جلوی چشمانمان خواهد بود.

همیشه و همیشه در قلب ما جای خواهید داشت. و چهره ی بشاش و خستگی ناپذیرتان که مجسم کننده الگوی فداکاری و نمونه بودن از نظر اخلاق است برای همیشه در صفحه قلبمان حک گردیده است.
در پایان شما را به خداوند متعال سپرده و آرزو داریم در عرصه زندگی همچنان موفقیت، سلامتی و شادی رفیق همیشگی راهتان باشد.

متن رسمی خداحافظی از همکاران

متن خداحافظی رسمی

«و الکاظمین الغیظ و العافین عن الناس والله یحب المحسنین»

اگر چه حلالیت طلبیدن، نباید محدود به زمان خاصی باشد ولی خوب، معمولاً فرصت‌هایی مانند استعفا و انتقال از شرکتی به شرکتی دیگر موجب تذکر آدمی است. انشاء الله،اگر مشکلی پیش نیاید و بعلت استعفا یا انتقال از شرکت ، از تاریخ فلان در خدمت همکاران گرامی نخواهم بود، از این رو از همه‌ی دوستان و همکاران محترم تقاضا دارم این جانب را یا با عفو خویش یاری کنند یا فرصتی برای جبران فراهم کنند. هم‌چنین متمنی است اگر کسی را نیز می‌شناسید که این جانب حقی از او ضایع کرده‌ام و به هر دلیلی ممکن است این نوشته را نبیند وی را نیز مطلع سازید.
«...امیدوارم با بذل کرم شما و حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار گردید که فرمود «ولیعفوا ولیصفحوا، الا تحبون ان یغفر الله لکم» دعای خیر شما را طلب می‌نمایم که بدون عنایت و توجه حق جل و علی هیچ توفیق نخواهم یافت...»
با تشکر
ارادتمند فلانی

متن کوتاه خداحافظی از همکار

متن خداحافظی رسمی کوتاه

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند
در حال حاضر که اقدام به انشای این نامه می‌نمایم، لحظات سختی را پشت سر میگذارم، زیرا در کنار شما بودن نعمت بزرگی بود که خداوند متعال به بنده عطا فرمود. تک تک شما دوستان در زمره عزیزان اینجانب قرار داشته اید. فقدان همکاری در کنار شما دردی جانکاه برای ما خواهد بود، باشد که خداوند توفیق دیدار دوباره شما را فراهم کند. از پروردگار عالمیان سربلندی و آسایش را برای شما گرامیان مسألت می‌نمایم.
دوستدار شما

متن رسمی خداحافظی

متن خداحافظی رسمی به انگلیسی

It is true that you had no family relationship with me, but I spent most of my time and life with you and experienced good and bad moments together. Therefore, I ask God to determine the best for you who were closer to me than your family, and for the best to happen to you. Be successful and proud in the shelter of God.

درست است که شما هیچ نسبت خانوادگی با من نداشتید، اما بیشتر وقت و زندگیم را با شما گذراندم و لحظات خوب و بد را با هم تجربه کردیم. از این رو از خداوند می خواهم که برای شمایی که از خانواده به من نزدیک تر بودید، بهترین ها را رقم بزند و برایتان بهترین ها اتفاق بیفتد. در پناه خداوند موفق و سربلند باشید.

متن رسمی خداحافظی

شعر خداحافظی رسمی

این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من می روم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ

متن کوتاه رسمی برای خداحافظی

متن خداحافظی رسمی از دوستان

سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم / ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی، لب پنجره / پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم / اگر خون دل بود، ما خورده ایم
دلی سر بلند و سری سر به زیر/ از این دست عمری به سر برده ایم
قیصر امین پور

جملات رسمی خداحافظی

متن نامه خداحافظی رسمی

پیشگاه دوستان عزیز
دوستان و همکاران گرامی خداوند بلندمرتبه بر بنده منت نهاد تا در واپسین لحظات همکاری، مراتب تشکر را از شما بجا بیاورم. در ثانیه ثانیه لحظاتی که با شما داشتم، چیزی در وجود پربرکتتان حس کردم که نشان از اصالت فکر و کردار نیک داشته است. در حال حاضر که مشغول نگاشتن این متن هستم حسی نهان و بغضی غریب مرا در برگرفته است، از لطف بی کران شما همین بس که لبخند و دعای خیرتان بدرقه راه این حقیر باشد.
با احترام مجدد

متن خداحافظی رسمی

متن خداحافظی رسمی از همکاران اداری

زمانی که وارد این کار شدم، می دانستم که قرار است با اشخاصی حرفه ای و با مهارت همکاری کنم. در آن زمان آنقدر اعتماد به نفس نداشتم که خود را با شما مقایسه کنم و اکنون هم میبینم که حق داشتم! چرا که با بهترین ها تجربه همکاری برایم به وجود آمده بود. اکنون که این همکاری به پایان می رسد، بسیار ناراحت هستم چرا که دیگر توفیق همکاری با شما عزیزان را نخواهم داشت. برایتان از خداوند روزی و نعمت بسیاری را می طلبم. موفق باشید.

متن زیبا برای خداحافظی رسمی

متن رسمی خداحافظی بازنشستگی

به نام آن خالقی که آغاز و انجام کارها به پروانه ی سلطان ارادت و مشیت اوست

همکاران و دوستان درودی خالصانه نثار وجود گهربارتان

خدای را شاکرم که رخصتی به بنده عنایت فرمود تا پس از ......... سال خدمت صادقانه و خالصانه و کسب تجربه در جوار دوستان و همکاران عزیزی چون شما که با دیدارتان چشمم روشن و قلبم گلشن می گردد، با چشمی گریان و دلی بریان به خداحافظی بپردازم.

متن رسمی خداحافظی با همکاران

متن رسمی خداحافظی با همکار

به نام آنکه هستی از او جان گرفت
دوستان نازنین بی شک بی ریایی موهبتی است گرانبها و دری است نایاب که من آن را در دیدگان همه شما عزیزان دریافتم و بسیار از آن آموختم. چند صباحی است که به دلیل کسالت قصد استعفا/ ترک محل کار را داشتم، اما با هر بار فکر کردن به دوری از شما عزیزان مانعی برای انجام این عمل می‌دیدم. دریغا که وقت خداحافظی هر چند سخت و غیرقابل تحمل فرا رسیده است، بر خود وظیفه دانستم که قبل از عظیمت از شما عزیزان حلالیت بطلبم تا کور سوی امیدی باشد در غم فراقتان. همراهی با شما افتخاری بود، بس بی پایان.
به امید دیدار

جمله خداحافظی با همکار

نامه رسمی خداحافظی از همکاران

خداحافظی با همکاران و دوستانی که من با آنها تجربه همکاری در چند سال قبل را داشتم، بسیار دردناک و رنج آور است و نمی دانم که چگونه با کلمات این رنج را با شما در میان بگذارم. اما زمانه تا بوده همین بوده و هم اکنون قصد جدایی من از شما عزیزان را دارد. به همین جهت بر خلاف میل باطنی خویش مجبورم که از شما بزرگواران خداحافظی کرده و مشغول به کار در زمینه ی دیگری شوم. امیدوارم که همکاران جدیدم مانند شما باشند تا رنج دوری تان برایم کمتر شود. برایتان بهترین ها را خواستارم. موفق باشید.

متن نامه خداحافظی رسمی

متن ادبی خداحافظی با همکاران

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

اینجانب ......... شاغل در ......... بر خود می بالم که همکاران صدیق ، شریف ، متعهد و مسوولی چون شما داشته ام، همکارانی که خاطرتان سرشار از عشق و شور و محبت و صمیمیت بود و کار سخت و صعب را برایم سهل و آسان می نمود.

خاطره های شیرین شما همواره در صفحه ی ذهنم جاوید خواهدماند.

در آسمان آبی خاطره ها نامتان و یادتان با اکسیر عشق برقرار و ماندگار باد و دریای نیلگون زندگیتان از شکوه مودت و محبت، رخشان و درخشان باد.

متن ادارای خداحافظی

متن اداری خداحافظی

می گویند همیشه تحت تاثیر افرادی هستی که در روز بیشترین وقت خود را با آنها می گذرانی. اکنون که به درجات شغلی بالاتر رسیده ام و موفقیت های بیشتری برایم به وقوع پیوسته اند، این حرف را درک می کنم. اگر من توانسته ام پیشرفتی داشته باشم، به واسطه ی همکارانی با مهارت و حرفه ای مانند شما بود که همگی شما، به مانند آموزگارانی، در طی سال هایی که توفیق همکاری را با شما را داشتم، برایم بودید. برایتان بهترین ها را از خداوند منان خواستارم. در پناه ایزد یکتا به هر آنچه که در زندگی میخواهید برسید.

متن اداری برای خداحافظی

متن اداری برای خداحافظی با همکاران

ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از شما همکاران ارجمند و صمیمی ؛ امید آن دارم که الهه ی مودت ، ما را به عز وصال، متصل نماید.

دعا گویتان هستم که دل در قرب کرم است و جان در انتظار یار و در پیش رو ، حجاب بسیار؛

به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما

متن زیبا برای خداحافظی

پیام رسمی خداحافظی

خداحافظی با همکاران گرچه باب میل من نیست، اما باید انجامش دهم. امیدوارم درک کنید که دیگر امکان ادامه همکاری برای من وجود نداشت! اما این این مسئله روی روابط من با شما تاثیر نخواهد گذاشت و بنده تا زمانی که بتوانم سعی می کنم با شما خوبان ارتباط دوستانه خود را حفظ کنم. موفق باشید

متن خداحافظی رسمی

جملات رسمی خداحافظی

هیچ وقت نمیتونم رسمی باهاتون خداحافظی کنم؛ چون هر روز اینقدر بگو و بخند داشتیم که مثل خانواده خودم دوستتون دارم. درسته که این همکاری من با شما داره تموم میشه، اما من به این سادگیا دست از سرتون بر نمی دارم! چون شما علاوه بر اینکه همکار من بودید، دوستان خوبی هم بودید و دوست خوب تو این دوره و زمونه خیلی کم پیدا میشه. امیدوارم بتونیم جدای از کار، وقتی رو در روزهای آتی با هم بزاریم که بتونیم بیرون بریم و دوباره مثل قبل بگو و بخند داشته باشیم. براتون بهترین ها رو از خدا خواستارم.

متن رسمی برای خداحافظی

خداحافظی رسمی

خداحافظی با همکاران برای من اکنون مسئله ای اجباریست. بر خلاف میلم متاسفانه مجبورم که به ادامه همکاری خود با مجموعه خاتمه دهم! اما دوست دارم بدانید که شما جزو بهترین همکاران برایم بودید. خدانگهدار

متن کوتاه برای خداحافظی

متن خداحافظی

خداحافظی با همکاران برای من اکنون مسئله ای اجباریست. بر خلاف میلم متاسفانه مجبورم که به ادامه همکاری خود با مجموعه خاتمه دهم! اما دوست دارم بدانید که شما جزو بهترین همکاران برایم بودید. خدانگهدار

متن کوتاه خداحافظی

متن کوتاه خداحافظی با همکاران

اگر شما با من همکار نبودید، بعید می دانم که می توانستم تا این قدر پیشرفت و موفقیت داشته باشم. چون خیلی چیزها در این مدت همکاری از شما یاد گرفتم که قطعا دونستن اونها بدون شما امکان پذیر نبود. برای همین موضوع، از همتون سپاس گذارم و امیدوارم که روزی برسه که من و شما دوباره فرصت همکاری داشته باشیم. در پناه خداوند همیشه موفق باشید.

متن خداحافظی کوتاه

متن خداحافظی برای تغییر شغل

خوشبختی تنها به دست آوردن یک شغل خوب نیست! بلکه داشتن همکاران خوب هم هست. اگه یه شغل و کار داشته باشی که خیلی خوبه ولی همکاران خوبی نداشته باشی، به هیچی نمی ارزه. خداحافظی با همکاران و دوستانی مثل شما خیلی برام سخته! چون شما بهترین هایی هستید که الان که دارم از دستشون میدم، قدرشون رو بیشتر میدونم.

متن خداحافظی رسمی

همچنین بخوانید:

25 متن و پیام رسمی خداحافظی از معلم و پایان سال تحصیلی

متن ادبی و رسمی خداحافظی معلم از دانش آموز


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو