روایت فرزند علم‌الهدی از یک هزینه هنگفت آمریکا

منبع: برترین ها

55

1400/4/17

09:51


مدیر گروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: میلیون‌ها دلار آمریکایی هزینه می‌شود برای اینکه بین مسلمانان تفرقه به وجود آورند و اسلام را با چهره خشن به دنیا معرفی کنند.

فارس: مدیر گروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: میلیون‌ها دلار آمریکایی هزینه می‌شود برای اینکه بین مسلمانان تفرقه به وجود آورند و اسلام را با چهره خشن به دنیا معرفی کنند.

حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی اظهار داشت: رنگین‌کمانی از اقوام و مذاهب مختلف در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به افتتاح نوزدهمین دفتر تقریب کشور در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، افزود: تفکر و اندیشه تقریب چیزی نیست که در غالب قرص، کپسول و دارو به مردم هدیه شود بلکه یک فرهنگ است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه و فراگیر شود.

مدیر گروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پاشنه آشیل دشمنان اسلام برای تفرقه‌آمیزی در مسئله تقریب مذاهب است، در جامعه اسلامی تندروهایی هستند که دشمن تقریب به حساب می‌آیند.

وی اضافه کرد: میلیون‌ها دلار آمریکایی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان هزینه می‌شود، اسلام دین رحمت است و پیامبر ما پیامبر اخلاق، لذا اسلام را با چهره خشن به دنیا معرفی کرده‌اند که وظیفه و رسالت ما بر این واقعیت قرار گرفته است برای معرفی اسلام باید تلاش ویژه‌ای انجام دهیم و در این راستا نیازمندیم در مراکز دانشگاهی دفاتر تقریب مذاهب نهادینه شود.

علم‌الهدی تصریح کرد: همه متفکرین ما باید پای این بحث باشند که هدف عالی امت واحده تحقق پیدا کند جمهوری اسلامی داعیه‌دار وحدت امت اسلامی است، لذا پرچمی را بلند کرده‌ایم که هزینه سنگینی بابت آن پرداخت شده است. هزینه مقاومت آنچنان سنگین است که شهدای زیادی در این راه به شهادت رسیده‌اند و دشمن توطئه می‌کند و ما را مورد فشار قرار می دهند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: سخن ما این است اسلام بزرگترین ابر قدرت جهان است و باید ملت‌های مسلمان به هم نزدیک شوند، ولی آنچه که می‌بینیم این است که اکثر دولت‌های مسلمان برای منافع خود قدم بر می‌دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو