کارگردان «انگل» در مستر کلاسِ کن چه گفت؟

منبع: برترین ها

55

1400/4/17

12:41


کارگردان کره‌ای برنده جایزه اسکار با برگزاری یک مستر کلاس در جشنواره فیلم کن درباره برنامه‌های آینده‌اش حرف زد.

مهر به نقل از این دی وایر: بونگ جون هو سازنده «انگل» در مستر کلاسی که در جشنواره فیلم کن برگزار گرد گفت نخستین فیلم انیمیشن وی با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی در مورد موجودات دریایی ساخته می‌شود.

وی که دو سال پیش و در آخرین دوره برگزاری جشنواره کن پیش از شیوع کرونا موفق به کسب نخل طلای کن برای فیلم «انگل» شده بیشتر دوران قرنطینه را در حالی سپری کرد که با آدام مک‌کی کارگردان آمریکایی در حال نوشتن نسخه اقتباسی از فیلم «انگل» برای ساخت یک سریال تلویزیونی بود.

کارگردان «انگل» در مستر کلاسِ کن چه گفت؟

مک‌کی بهار امسال ساخته شدن این سریال را تایید و تاکید کرده بود که این سریال بازسازی فیلم «انگل» نیست بلکه داستانی جدید را در همان دنیا روایت می‌کند.

بونگ جون هو در جشنواره کن گفت: «انگل» فیلمی در مورد خانواده‌های فقیر و ثروتمند است، و این مشکلی است که همه جا وجود دارد. امیدوارم سریال «انگل» اثری نبوغ‌آمیز باشد. با آدام مک‌کی کار کرده‌ام و او در حال نوشتن سناریو و در آوردن شخصیت‌هاست. پس از آماده شدن سناریو سریال در آمریکا ساخته می‌شود.

بونگ در ادامه به درک شدن این موضوع در هر جا اشاره کرد و گفت: موضوع فیلم همچنان در فرانسه و هر جای دیگر قابل درک است. خیلی‌ها دوست دارند ثروتمند باشند ولی فکر می‌کنم همه از فقیر شدن می‌ترسند. ساخت این سریال اقتباسی برای اچ‌بی‌او انجام می‌شود و یک کمدی سیاه خواهد بود. برای نوشتن سناریو با آدام مک‌کی همکاری می‌کنم اما به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارم.

وی همچنین افزود انتظار نداشت «انگل» در سراسر دنیا مورد توجه واقع شود. این در حالی است که فیلم پس از کسب نخل طلای کن به اولین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار بدل شد که موفق شد عنوان بهترین فیلم را هم از آن خود کند.

سازنده «انگل» افزود پس از ساخت این فیلم تغییر نکرده و گفت: نگاهی به من بیندازید، من همانی هستم که بودم.

این کارگردان کره‌ای همچنین درباره انیمیشن بلندی که قصد ساختش را دارد صحبت کرد و گفت از سال ۲۰۱۸ داشت فیلمنامه آن را می‌نوشت و ژانویه ۲۰۲۱ فیلمنامه را کامل کرد. وی افزود این فیلم را با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی می‌سازد که همسرش خریده بود و به خانه آورده بود. وی با تمجید از تصاویری که از مخلوقات دریایی در این کتاب دیده گفت همان موجب شد تا به ساخت این انیمیشن فکر کند.

بونگ گفت این کتاب نوشته کلر نوویان است و خیلی دلش می‌خواهد وارد دنیای انیمیشن شود.

به گفته بونگ این پروژه پس از ساخت فیلم بعدی‌اش ساخته می‌شود و اکنون تیم جلوه‌های ویژه وی دارند روی این موضوع کار می‌کنند و این انیمیشن باید سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ آماده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو