خرید اقساطی لوازم خانگی

منبع: تالاب

113

1400/4/17

20:22


خرید اقساطی لوازم خانگی

تولید انواع لوازم خانگی به مدد پیشرفت تکنولوژی، تحول شگرفی یافته و آسایش و رفاه را بیش از پیش برای خانواده ها به ارمغان آورده است. شما قطعا انواع لوازم خانگی دیجیتال را در بازار در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع دیده اید که نمونه ی بارز این تحول عظیم است. اما قیمت لوازم خانگی در این میان به مسئله ای بغرنج تبدیل شده است که روز به روز هم در حال افزایش است. در این شرایط برای بسیاری از خانواده ها امکان خرید نقدی لوازم خانگی وجود ندارد، تا جایی که خرید جهیزیه نیز دیگر مانند سال ها قبل امکان پذیر نمی باشد. به منظور مواجهه با این مشکل، برخی از شرکت ها، خدماتی ارائه کرده اند که افراد بتوانند به خرید اقساطی لوازم خانگی بپردازند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا از جزئیات بیشتری در این زمینه مطلع شوید.

 

مزیت های خرید اقساطی چیست؟

افراد با توجه به بودجه ای که دارند، هزینه کالای خریداری شده را به صورت اقساطی یا نقدی پرداخت می کنند. زمانی که قیمت کالاها ثابت باشد شما می توانید مقداری از درآمد ماهیانه خود را پس انداز کنید تا بتوانید پس از چند ماه، کالای موردنظرتان را خریداری کنید.

اما زمانیکه قیمت کالاها رو به افزایش است؛ پس انداز راه حل مناسبی جهت خرید کالا نیست. بهترین راه حل این است که شما به کمک یک واسطه نقدا هزینه کالا را پرداخت کنید و بعد از آن هزینه کالا را به صورت اقساطی پرداخت کنید. در ادامه شما را با چند مورد از مزایای خرید اقساطی کالا آشنا می کنیم.

پرداخت قسطی کالا کمک می کند تا هر زمان که نیاز به خدمت یا محصولی داشتیم؛ آن را خریداری کنیم.

به این علت که هر ماه باید مقداری از درآمد خود را برای اقساط کنار بگذاریم؛ مدیریت مالی بهتری خواهیم داشت.

پرداخت اقساطی قدرت خرید کاربران را افزایش می دهد. همچنین به میزان فروش فروشندگان نیز کمک خواهد شد و این موضوع باعث می شود که چرخه اقتصادی فعال شود.

تنها نکته حائز اهمیت این است که یک شرکت معتبر در زمینه امتیازدهی نوین به متقاضیان دریافت تسهیلات پیدا کنید که علاوه بر ارائه تسهیلات با کارمزد پائین، در این صنعت توانسته باشد رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

چرا خرید اقساطی لوازم خانگی ؟

لوازم خانگی، چه برقی و چه غیر برقی باشد، به مرور زمان دچار فرسودگی و استهلاک شده و دیگر کارآیی سابق را ندارد. به همین دلیل لازم است که پس از مدتی آن ها را تعویض نمائید.

آیا اخیرا به بازار لوازم خانگی سر زده اید؟ اگر تازگی ها برای خرید لوازم خانگی به بازار مراجعه کرده باشید یا به وبسایت های معتبر فروشگاهی سر زده باشید، حتما متوجه شده اید که قیمت ها نسبت به سال گذشته با افزایش شدیدی مواجه شده است و اصلا با قبل قابل مقایسه نیست.

 

پس اگر لازم باشد که یخچال، اجاق گاز، مبلمان و … را عوض کنید، نیاز به پول زیادی دارید و ممکن است شرایط پرداخت هزینه آن ها به صورت نقدی برای شما امکان پذیر نباشد. به همین دلیل خرید اقساطی لوازم خانگی جز ضروریات محسوب می شود و خوب است به دنبال مراکزی برای خرید تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی و … بگردید.

 

همچنین تصمیم عاقلانه ای است اگر شما هزینه خرید کالای مورد نظرتان را داشته باشید، آن را برای سرمایه گذاری به کار گیرید و کالای مورد نیازتان را به صورت قسطی تهیه کنید.

 

اکثر مراکز ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی ، شرایطی را برای مشتریان در نظر گرفته اند که ممکن است امکان خرید با آن شرایط برای آن ها مهیا نباشد. مثلا ارائه ضامن، پیش پرداخت معین، اقساط محدود و … .

 

اما ما به شما قسطا را معرفی می کنیم. برای آشنایی با مجموعه قسطا، ارائه دهنده ی خدمات امتیاز دهی نوین؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و آن را به دقت مطالعه کنید.

 

قسطا ، از فعالان صنعت لندتک را بهتر بشناسید!

قسطا سال هاست که مشغول فعالیت در حوزه خدمات امتیازدهی نوین به متقاضیان دریافت تسهیلات در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد و هدف اصلی آن گسترده نمودن سبد خرید مردم عزیز و تسهیل فرایند خرید برای آن ها می باشد.

شرکت های زیادی هستند که در این زمینه مشغول فعالیت اند، اما قسطا ویژگی هایی دارد که با سایرین متفاوت شده و همین امر مشتریان زیادی را به سمت قسطا جذب نموده است.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی

آشنایی با مزیت های قسطا

قسطا نه تنها یک مجموعه ی قابل اعتماد و با تجربه است، بلکه به آنچه می گوید کاملا متعهد است و در راستای جلب رضایت مشتری گام برمی دارد.

در این بخش از مقاله شما را با ویژگی های متمایز کننده ی قسطا از سایرین، آشنا خواهیم کرد.

 

ارائه ی تسهیلات در قسطا و امتیازدهی به مشتریان نیاز به ارائه ضامن ندارد. در واقع شما برای دریافت امتیاز از قسطا تنها به یک دسته چک معتبر نیاز دارید، و هیچ لزومی ندارد که ضامن داشته باشید.

 

قسطا مجهز به یک سیستم اعتبار سنجی است که از طریق آن مدارک مشتریان را مورد سنجش و بررسی قرار می دهد و در صورت تائید اعتبار آن ها، امتیاز به آن ها تعلق خواهد گرفت.

 

قسطا یک کارت اعتباری دارد به نام قسطا کارت . شما می توانید برای دریافت قسطا کارت تقاضا دهید و پس از دریافت آن، به صورت نقدی از تمامی فروشگاه های سراسر کشور، چه فروشگاه های فیزیکی و چه فروشگاه های آنلاین خرید کنید و هزینه آن را بعدا به قسطا بپردازید.

 

کارمزد بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت، با حداقل نرخ موجود در بازار محاسبه می شود و این یکی از مهم ترین مزیت های قسطا به حساب می آید.

بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت ، محدود به 1 الی 2 ماه نیست و شما می توانید تعداد اقساط و مبلغ پیش پرداخت را با قسطا هماهنگ نمائید.

 

قطعا هم اکنون که با ویژگی های قسطا کارت آشنا شدید، با خود می گوئید که قسطا کارت را چگونه می توان دریافت کرد؟

دوستان عزیز! اگر برای خرید اقساطی لوازم خانگی ، تلویزیون اقساطی ، مبلمان اقساطی و … به قسطا کارت نیاز دارید، ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی

نحوه دریافت قسطا کارت برای خرید اقساطی لوازم خانگی

اگر قصد دارید خرید اقساطی لوازم خانگی را با کارت اعتباری قسطا کارت انجام دهید، لازم است که در وب سایت قسطا حساب کاربری داشته باشید.

بنابراین، قبل از هر چیز لازم است که به سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

حالا مراحل دریافت قسطا کارت را با ما انجام دهید.

 

مرحله اول : ابتدا لازم است که برای دریافت قسطا کارت ، درخواست دهید. در مرحله ثبت درخواست، لازم است مبلغی که نیاز دارید، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را مشخص کنید.

 

مرحله دوم : در این مرحله، قسطا از شما خواسته است که مدارک لازم را بارگذاری کنید. این مدارک عبارتند از : یک برگه چک صیادی، گزارش حساب چک شما و تصویر اسکن شده از کارت ملی تان.

 

مرحله سوم : پیش تر در مورد سیستم اعتبارسنجی قسطا، مطالبی را گفتیم. این مرحله، همان مرحله ی اعتبار سنجی است. در اینجا قسطا مدارک شما را بررسی کرده و ظرف مدت 1 روز کاری نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.

 

در صورتی که در مرحله سوم اعتبار شما تائید شود، فرایند درخواست قسطا کارت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

مرحله چهارم : در این مرحله شما باید تعداد چک مشخص شده و تعداد  اقساط خود را برای قسطا ارسال کنید. شما می توانید چک ها را به صورت حضوری یا پستی به قسطا تحویل دهید.

پس از دریافت چک ها، قسطا کارت اعتباری را برای شما صادر کرده و به آدرستان ارسال می کند.

مرحله پنجم : مبلغ مشخص شده جهت پیش پرداخت را باید در این مرحله برای قسطا واریز کنید. پس از اینکه پیش پرداخت را واریز نمودید، قسطا کارت شما به مبلغ مربوطه شارژ خواهد شد و شما می توانید با آن خرید کنید.

به این ترتیب شما می توانید از قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت بگیرید و خرید اقساطی لوازم خانگی ، تلویزیون اقساطی ، مبلمان اقساطی و … را با استفاده از آن انجام دهید.

 

نتیجه گیری

اگر برای خرید یا تعویض لوازم خانگی تان با مشکل مواجه شده اید و با وجود افزایش قیمت ها، امکان پرداخت نقدی هزینه برای شما وجود ندارد، حتما به وب سایت قسطا سر بزنید.

شما از طریق دریافت قسطا کارت می توانید با شرایط بسیار آسان و مطمئن خرید اقساطی لوازم خانگی ، تلویزیون اقساطی ، مبلمان اقساطی و … را از هر فروشگاهی که مد نظرتان است انجام دهید و هزینه آن را با کارت اعتباری نقدا پرداخت کنید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

 

کلام پایانی

با قسطا مطمئن و بدون نگرانی خرید کنید، بدون آن که لازم باشد سود زیادی بپردازید. قسطا با کاهش نرخ سود به حداقل میزان موجود، تلاش کرده است که فرایند خرید کالا و لوازم خانگی را برای خانواده ها تا جای ممکن تسهیل نماید.

 

برای خرید به واسطه قسطا، لازم به ارائه ضامن نیست. سیستم امتیازدهی قسطا، یک سیستم امتیازدهی بدون ضامن می باشد و شما با اعتبار خودتان موفق به دریافت کارت اعتباری خواهید شد.

 

از توجه و همراهی شما گرامیان تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. اگر پس از مطالعه ی این مقاله با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با مجموعه قسطا تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو