اولین توصیه‌های مکارم به رئیس جمهور منتخب

منبع: برترین ها

75

1400/4/18

16:49


آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر امکان رفع نابسامانی‌ها در کشور گفت: اینکه تصور کنیم که امکان ندارد، این وضع را سامان داد، اشتباه است؛ این وضع قابل تغییر و اصلاح است همانگونه که در موارد مشابه مواردی بود که تصور می‌شد که امکان اصلاح نیست، ولی اصلاح شد.

ایسنا: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر امکان رفع نابسامانی‌ها در کشور گفت: اینکه تصور کنیم که امکان ندارد، این وضع را سامان داد، اشتباه است؛ این وضع قابل تغییر و اصلاح است همانگونه که در موارد مشابه مواردی بود که تصور می‌شد که امکان اصلاح نیست، ولی اصلاح شد.

اولین توصیه‌های مکارم به رئیس جمهور منتخب

آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رییسی در مدرسه عالی امام کاظم(ع) قم، ضمن اشاره به نارضایتی اقشار مختلف مردم از وضع معیشتشان تاکید کرد: باید ریشه وضع موجود مورد توجه قرار بگیرد و اصلاح شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اینکه تصور کنیم که امکان ندارد، این وضع را سامان داد، اشتباه است.

بر اساس این گزارش؛ دیدار با آیات حسین وحید خراسانی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، لطف‌الله صافی گلپایگانی، سید موسی شبیری زنجانی، سید محمدعلی علوی گرگانی، سید محمد سعیدی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری منتخب در قم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو