دانلود بازی Nemezis Mysterious Journey III برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Nemezis Mysterious Journey III برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

90

1400/4/18

18:40


بازی Nemezis Mysterious Journey III شما را به تلاش و کوشش وا خواهد داشت و باید بتوانید در اکوسیستم زیبا و خیره کننده آن، لایه‌های مرموز سندیکاهای استعمارگر را کاوش کنید. بازی نبردهایی را نشان می‌دهد که بر سر ذخایر مواد طبیعی و مواد معدنی رخ خواهد داد و شما باید خصومت شخصی خود را در این بازی دنبال کنید. بازی دارای مکان‌های جالبی است و با سفر به آن‌ها، می‌توانید به گردشگری قهار تبدیل شوید. شما در فضایی قرار خواهید داشت که ماجراجویی و معماهای بسیار در آن هنرنمایی می‌کنند و می‌توانید خودتان را درگیر یکسری حوادث مرموز کنید.

Nemezis: Mysterious Journey III PC-CODEX

دانلود-بازی-Nemezis-Mysterious-Journey-III

بازی Nemezis Mysterious Journey III از قهرمانانی تشکیل یافته است که برای پایان دادن به جهان تلاش می‌کنند و این شما هستید که با متحدین خود، باید از این کار جلوگیری کنید. شخصیت‌ها هر لحظه رفتارهای ناپایداری از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل باید مراقب باشید. می‌توانید ماجراجویی خود را به شکل‌های دیگری دنبال کرده و پازل‌هایی را حل کنید که تنها به پیشبرد داستان بازی کمک می‌کنند. خالق این بازی، تجربه ساخت بازی‌های تحسین شده دیگری را هم داشته است و بنابراین با اعتماد بیشتری می‌توانید به سراغ آن بروید. این اثر ویژگی‌های متنوع بسیاری دارد و می‌توانیم به اکوسیستم تاریک و خیره کننده آن هم اشاره کنیم.

این بازی داستان جذاب و مهیجی دارد و می‌توانید از طریق یک راهنما هم آن را تجربه کنید. شرایط دشوار بازی چنین چیزی را به وجود آورده است و حتی گیمرهای حرفه‌ای هم به آن نیاز خواهند داشت. این شما هستید که می‌توانید سختی بازی را متناسب با خود تنظیم کرده و یک تجربه پایدار و متعادلی را داشته باشید.

info

This is the planet Regilus – a dazzlingly beautiful, exotic, multi-layered and mysterious ecosystem. No wonder that colonial syndicates and private explorers fought for it. In the end, the oasis of natural deposits and minerals found on Regilus was deemed too small to fight for, and with no more hostilities, various Teleportation Travel Agencies turned the place into a one-of-a-kind tourist attraction.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: AMD Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB / Radeon R9 200 Series or Nvidia GeForce GTX660

DirectX: Version 11

Storage: 12 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو