دانلود بازی Boomerang X برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Boomerang X برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

130

1400/4/18

19:14


بازی Boomerang X در مورد نجات از کابوس‌هایی خواهد که شما را احاطه کرده‌اند و باید بتوانید با استفاده از بومرنگ خود، از همه این مصیبت‌ها کناره بگیرید. می‌توانید حرکت را به همین شکل حفظ کرده و بومرنگ خود را به سمت هوا پرتاب کنید. می‌توانید درختان را دور زده و سرعت را هم مدنظر داشته باشید. این شما هستید که می‌توانید بسیار چابک عمل کرده و همه کار برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. باید با نیروهای دیگر مبارزه کرده و به انجام آن امیدوار باشید. ترفندهای زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانند قدرت بیشتری به شما القا کنند. تنها کافی است که به آن‌ها اعتماد کرده و بومرنگ خود را پرتاب کنید.

Boomerang X PC-CODEX

دانلود-بازی-Boomerang-X

بازی Boomerang X شما را به بالای کوه‌ها خواهد برد و می‌توانید شیرجه زنان جلو بروید. می‌توانید عقل را جمع کرده و بدانید که هیچ جا برای شما امن نخواهد بود. باید تمام کارهای خود را در سکوت انجام داده و اجازه ندهید که شیاطین شما را هلاک کنند. بازی گیم پلی جذاب و سرگرم کننده‌ای دارد و می‌توانید در طول ساعت‌های متمادی آن را تجربه کنید. بازی راه را به شما نشان خواهد داد، اما نحوه عبور از آن‌ با شما خواهد بود و می‌توانید ترفندهای جالبی را در این زمینه به کار ببرید. می‌توانید از مسیرهای متمدن حرکت کرده و موجوداتی که برای شما مشکل ایجاد می‌کنند را نیز نابود کنید.

در بازی Boomerang X می‌توانید از شر موجوداتی خلاص شوید که مانند هزارپا حرکت کرده و با خزش خود از دیوار راست بالا می‌روند. این شما هستید که باید شیرجه زده و هلاکت آن‌ها را به تسریع بیندازید. هوشمند بودن در بازی بسیار مهم است و تنها چنین قدرتی می‌تواند سریعا شما را به سرمنزل مقصود برساند.

info

Reaving through hordes of nightmares isn’t the only thing your boomerang is good for: once thrown, you can slingshot directly to it, preserving momentum and throwing yourself through the air. Slow down time and use well-aimed and well-timed throws to get around, above, and behind your foes. Speed is everything, and only the nimblest boomerang-er will survive…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 ( 2048 MB)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i7-7700HQ (2 * 2800) or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GT 1050Ti ( 4096 MB)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Boomerang X-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو