حریق گسترده در جنگل‌های کوه نارک گچساران

منبع: برترین ها

77

1400/4/18

23:50


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۴ اکیپ از شهرستانهای مختلف استان جهت کمک به مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع ارتفاعات« نارک» شهرستان گچساران خبر داد.

ایسنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۴ اکیپ از شهرستانهای مختلف استان جهت کمک به مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع ارتفاعات« نارک» شهرستان گچساران خبر داد.

غلام‌حسین حکمتیان اصل گفت: این آتش سوزی که از ساعت ۲۳ شب گذشته شروع شده بود در مقطعی کنترل شده بود اما بعلت ارتفاع بالا، شیب تند و سخت گذر بودن منطقه دوباره شعله ور شده و همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از دستگاههای و ادارات مختلف از جمله فرمانداری، محیط زیست، نیروهای مردمی و تشکل سبزگامان به کمک منابع طبیعی برای مهار این آتش سوزی آمدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو اکیپ از یاسوج مرکز استان، یک اکیپ از شهرستان کهگیلویه و یک اکیپ از شهرستان باشت در شهرستان گچساران مستقر هستند تا جهت کمک به اطفای حریق جنگل‌های «نارک» به منطقه اعزام شوند.

حکمتیان اصل تصریح کرد: میزان خسارات وارده آتش سوزی هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است و علت آتش سوزی عامل انسانی است.

وی عنوان کرد: عمده پوشش جنگلی منطقه «نارک» که دچار آتش‌سوزی شده بلوط و سایر گونه هاست.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون یک بالگرد آبپاش در استان مستقر است و فردا نیز به اطفای حریق در منطقه کمک می کند.

حریق گسترده در جنگل‌های کوه نارک گچساران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو