موسسه کنکور آسان است اولین موسسه دارنده مجوز تولید محتوای اموزشی در قالب دی وی دی برای شما داوطلبان کنکوری است.  برنامه تلویزیونی اوج یادگیری که با تلاش موسسه کنکور اسان است بر روی انتن زنده شبکه دو سیما می رود یکی دیگر از خدمات بی شماری است که این موسسه در راستای موفقیت شما کنکوری ارائه می دهد.

برنامه تلویزیونی اوج یادگیری در راستای رعایت عدالت آموزشی برای داوطلبان کنکوری پخش می شود تا بدین وسیله داوطلبانی که تمکن مالی کافی برای خرید دی وی دی های موسسه کنکور آسان است را ندارند بتوانند از تدریس های بی نظیر اساتید این مجموعه حداکثر استفاده را ببرند. اساتید این برنامه هریک در درسی که تدریس می کنند بهترین هستند و و در تلاشند تا بهترین تدریس های خود را برای یادگیری هر چه بهتر و بیشتر شما داوطلبان کنکوری ارائه دهند.

نام آشنا ترین مدرس برنامه اوج یادگیری مهندس امیر مسعودی هستند.

 ایشان که برترین مدرس ریاضی و فیزیک کنکور در کشور هستند، تدریس های بی نظیر خود را به صورت رایگان در اختیار شما داطلبان قرار می دهند. مهندس مسعودی هم چنین ۱۸ تکنیک تست زنی که با نام خود ایشان در وزارت ارشاد به ثبت رسانده اند را به صورت کاملا رایگان تدریس می کنند و همین موضوع یکی از دلایل مجبوبت مهندس مسعودی در میان دانش آموزان است.

مهندس عارف ربیعیان یکی دیگر از اساتید برنامه اوج یادگیری هستند که ایشان نیز با رزومه درخشانی که دارند (نفر اول المپیاد شیمی در ایران و نفر دوم المپیاد شیمی در فرانسه) می توانند شما را داوطلبان کنکور را برای ۱۰۰زدن درس شیمی در کنکور همراهی کنند. دکتر مهدی شیخی رتبه ۲۷ کنکور سال ۸۹ و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران در برنامه اوج یادگیری به تدریس مفاهیم درس زیست شناسی می پردازند تا به شما داوطلبان کنکور تجربی در رسیدن به رویای پزشکی کمک کنند.

تدریس دروس عمومی کنکور نیز در این برنامه بر عهده اساتید مجرب استاد حسن احمدی، دکتر دانش زاده، استاد سعید جوکار و استاد ستار نژاد می باشد. برنامه تلویزیونی اوج یادگیری با استفاده از برترین اساتید کنکوری در کشور در تلاش است تا ابزار های رسیدن شما داوطلبان کنکوری برای رسیدن به رویاهایتان را فراهم کند.

منبع : amirmasoudi