بررسی جامع راه‌های سفر به مشهد

141

1400/4/19

12:53


بررسی جامع راه‌های سفر به مشهد

سلامت نیوز: مشهد یکی از شهرهای پر مسافر در تمامی فصل‌هاست و افراد زیادی برای زیارت حرم امام رضا و سیاحت و گشت و گذار به آن سفر می‌کنند. برای همین راه‌های متعدد و متنوعی هم برای مسافرت به این شهر وجود دارد؛ از جاده‌ای تا هوایی و ریلی. در اینجا به بررسی تمام روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید در زمان سفر به مشهد انتخاب کنید.

بررسی جامع راه‌های سفر به مشهد

سفر زمینی به مشهد

اگر اهل سفرهای جاده‌ای هستید و علاوه بر مقصد، از مسیر سفر هم می‌خواهید لذت ببرید، بهترین گزینه برای شما سفر زمینی و جاده‌ای به مشهد است. بسته به اینکه مبدا سفرتان کدام شهر باشد، در بین مسیر در شهرهای زیادی می‌توانید توقف و دیدن کنید؛ نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، گنبد کاووس، و گرگان برخی از شهرهایی هستند که در مسیرهای زمینی مختلف به مشهد از آنها رد می‌شوید.

البته سفر زمینی تنها محدود به خودروی شخصی نیست و با اتوبوس هم می‌توانید به مشهد بروید. مقصد شما در سفر با اتوبوس به مشهد، پایانه مسافربری امام رضا خواهد بود که در حدود 6 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است.

سفر با قطار به مشهد

خطوط راه آهن از شهرهای بسیاری به مشهد وجود دارند و با قطارهای سریع‌السیر یا معمولی می‌توانید برای زیارت به حرم امام رضا بروید. از تهران، یزد، تبریز، بندرعباس، و کرمان بلیط قطار را می‌توانید تهیه کنید و در ایستگاه راه آهن مشهد که در 4 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته پیاده شوید.

سفر هوایی به مشهد

سریع‌ترین و راحت‌ترین روش سفر به مشهد، سفر هوایی است که به سادگی با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین انجام می‌شود. پروازهای مختلفی به صورت روزانه و هفتگی از شهرهای ایران به مشهد صورت می‌گیرد که با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما تهران مشهد یا شهر مورد نظرتان را می‌توانید انجام دهید. پس از به زمین نشستن پروازتان، از فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد به هتل و اقامتگاه‌تان به راحتی دسترسی خواهید داشت.

برای خرید بلیط مشهد، از سایت‌های معتبری مانند اسنپ‌تریپ می‌توانید استفاده کنید که پروازهایی با ایرلاین‌های مطمئن مانند ایران ایر و قشم ایر را با بهترین قیمت‌ها عرضه می‌کند. پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ‌های رفت و برگشت، لیست پروازهای مشهد برایتان نمایش داده می‌شود که علاوه بر اطلاعات هواپیمایی، اطلاعات پرواز و کنسلی هم در آنجا قابل مشاهده است. با استفاده از فیلترهای قیمت، ایرلاین، کمترین قیمت، و بیشترین تخفیف به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای مقصد و تاریخ مورد نظرتان بخرید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ در 24 ساعت و به طور شبانه‌روزی ارائه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو