در جریان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

دو تیم در ابتدای بازی، موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند و سعی کردند به نیمه زمین یکدیگر نزدیک شوند اما تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در ابتدای بازی نتیجه‌ای در بر نداشت.

در دقیقه ۶ بازی، مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه سایپا، سعی داشت دروازه سایپا را تهدید کند اما این بازیکن توسط بازیکن سایپا سرنگون شد. این صحنه اعتراض تیم استقلال را در پی داشت اما تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی بود.

آبی‌پوشان پایتخت تا دقیقه ۲۵ بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند حرکت موثر در روند بازی ایجاد کردند ولی حرکات شاگردان مجیدی نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند.

آرش رضاوند در دقیقه ۲۸ بازی، از پشت محوطه جریمه سایپا شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، استقلال فشار بیش‌تری به محوطه جریمه نارنجی‌پوشان آورد. در مقابل فشارهای آبی‌پوشان، سایپا موفق شد حملات شاگردان مجیدی را به خوبی دفع کند تا بازی با نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل اول بازی در نیمه اول، نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

ترکیب سایپا:  کوروش ملکی، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، امیر حسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، صادق بارانی و رح‌الله سیف اللهی