تیلور سوئیفت به زندان رفتن تهدید شد

منبع: برترین ها

117

1400/4/20

01:23


مارشا بلکبرن، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، تیلور سوئیفت را تهدید کرد که اگر کشور گردشی به سمت چپ داشته باشد، سوئیفت از فعالیت‌های عمومی محروم و به زندان خواهد افتاد.

ایران آرت: گرچه تیلور سوییفت خواننده و بازیگر آمریکایی به توصیه‌های سناتور جمهوری‌خواهی مانند "مارشا بلکبرن" گوش فرا نخواهد داد، اما این سیاستمدار اهل تنسی به هر حال حرف‌هایی برای گفتن با او دارد: مراقب باش، چون مارکسیست‌هایی که می‌خواهند آمریکا را تصرف کنند اول به سراغ تو می‌آیند.

تیلور سوئیفت به زندان رفتن تهدید شد

بکلبرن در مصاحبه به نشریه محافظه‌کار "برایتبارت" در مورد تمامیت‌خواهی چپ که به اعتقاد او تهدیدی برای آزادی آمریکاست هشدار می‌دهد و می‌گوید اگر کشور به گردشی به سمت چپ داشته باشد، سوییفت از فعالیت‌های عمومی محروم و به زندان خواهد افتاد.

بلکبرن می‌گوید: "تیلور سوییفت در کمپینی که سال ۲۰۱۸ داشتم به سراغم آمد. اما او اولین قربانی‌اش خواهد بود. چون اگر به جوامع سوسیال مارکسیست نگاهی بیندازید، می‌بینید که آن‌ها به زنان اجازه آن‌گونه لباس پوشیدن یا خوانندگی یا روی صحنه رفنم یا دیگران را سرگرم کردن یا آن نوع موسیقی را نمی‌دهند. آن‌ها اجازه محافظت از حقوق هنری شخصی را نمی‌دهند."

بلکبرن سپس به هوادارانش هشدار می‌دهد که موسیقی کانتری هدف حملاتی از درون قرار گرفته و اضافه می‌کند که این ژانر در خطر تبدیل شدن به بخشی از جنبش "بیداری" (Woke) قرار دارد.

به نقل از 30نما، "ورایتی" می‌نویسد سه روز قبل، بلکبرن در شبکه اجتماعی توییتر با ارجاع به ترانه "همه را خیلی خوب" (All Too Well) سوییفت از "آرون لوییس" برای انتشار یک ترانه "ضد-لیبرال" ستایش کرد و مقاله‌ای از "برایتبارت" را به اشتراک گذاشت.

سوییفت در اوج نزاعش با بلکبرن در سال ۲۰۱۸ نوشته بود: "سابقه رأی او در کنگره مرا مرعوب و وحشت‌زده می‌کند. این رفتار ربطی به ارزش‌های ایالت من تنسی ندارد." در سال ۲۰۲۰ نیز سوییفت در مستند "خانم آمریکانا" (Miss Americana) از درگیری با زنی گفت که حالا نماینده زادگاهش شده: "اولین سناتور زن تنسی است، اما خود ترامپ در ظاهری دیگر است. او نماینده هیچ‌یک از خواسته‌های زنان نیست."

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو