یاران قالیباف به بهشت نمی‌روند؟

منبع: برترین ها

72

1400/4/20

07:53


گزارش همدلی از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران را بخوانید.

گزارش همدلی از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران را بخوانید.

هنوز گزینه‌های روی میز زیاد هستند و هر دم از گوشه و کنار اسامی زیادی شنیده می‌شود. یکی از این گزینه‌های احتمالی محسن پیرهادی است. او عضو شورای شهر چهارم تهران و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی است که از نزدیکان به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود. گزینه دیگر برای شهرداری پایتخت علیرضا زاکانی است؛ او که در آخرین لحظات انتخابات ریاست‌جمهوری از کاندیداتوری انصراف داد هم‌اکنون رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس است. همچنین در میان گمانه‌زنی‌ها نامی از مازیار حسینی معاون سابق قالیباف در شهرداری شنیده می‌شود. محمدجواد شوشتری که در زمان مدیریت قالیباف در شهرداری تهران سرپرست سازمان فرهنگی هنری، رئیس سازمان زیباسازی، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران بود، از دیگر گزینه‌های احتمالی است.

در میان اسامی مطرح شده پژمان پشمچی‌زاده شهردار مناطق سه، پنج، هفت در زمان شهرداری قالیباف در تهران دیده می‌شود. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها از علیرضا جاوید که در دوران قالیباف معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بود به‌عنوان یکی از شانس‌های شهرداری تهران یاد می‌کنند. مجتبی عبداللهی از دیگر معاونان قالیباف در دوران شهرداری پایتخت یکی دیگر از گزینه‌های معرفی شده است.

با این وجود روز گذشته برخی اسامی دیگر مانند محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران شنیده شد. اما حالا مهدی چمران از اعضای 21نفره شورای شهر پایتخت که به احتمال زیاد رئیس این شورا هم خواهد شد، به معرفی این اسامی واکنش نشان داده و گفته همچنان مشخص نیست چه‌کسی شهردار پایتخت می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو