از سرگیری واکسیناسیون کرونا در اهواز

منبع: برترین ها

60

1400/4/20

07:58


رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از آغاز واکسیناسیون نوبت اول سالمندان و نوبت دوم سینوفارم در منطقه غرب اهواز از روز یکشنبه خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از آغاز واکسیناسیون نوبت اول سالمندان و نوبت دوم سینوفارم در منطقه غرب اهواز از روز یکشنبه خبر داد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی اظهار کرد: واکسن کرونا به اندازه کافی به دست‌مان رسیده و در حال حاضر برای واکسیناسیون گروه‌های هدف واکسن در اختیار داریم.

از سرگیری واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز

وی افزود: سالمندان بالای ۶۵ سال ساکن حوزه غرب اهواز که هنوز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۳ می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون برای بیماران تالاسمی ماژور، هموفیلی، سیکل سل، دیالیزی، پیوند اعضا، ام اس و بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند و یا در یک سال گذشته سابقه شیمی درمانی داشته‌اند و افرادی که موعد نوبت دوم واکسن سینوفارم آن‌ها رسیده است نیز انجام می‌شود.

احمدی‌بلوطکی بیان کرد: واکسیناسیون در غرب اهواز در پایگاه تجمیعی شماره یک واقع در نمایشگاه بین‌المللی در کیانپارس و پایگاه تجمیعی شماره دو در سالن صادرات واقع در کوی مجاهد خیابان برهان بین یاور ۶ و تکریم ۳ انجام می‌شود.

وی گفت: همراه داشتن مدارک هویتی شامل کارت ملی عکس‌دار یا شناسنامه عکس‌دار و کارت واکسیناسیون ممهور به مهر مرکز تزریق‌کننده نوبت اول الزامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو