عالیجناب مسی؛ میراث‌دار باشرف مارادونا

عالیجناب مسی؛ میراث‌دار باشرف مارادونا


منبع: برترین ها

103

1400/4/20

10:46


تیم ملی آرژانتین صبح امروز با ارائه یک نمایش بی اشتباه و با تکیه بر تک گل نیمه اول آنخل دی ماریا در خانه برزیل با یک گل به برتری دست یافته و بعد از نزدیک به سه دهه عنوان قهرمانی جام ملت های آمریکای جنوبی را از آن خود کرد.

برترین‌ها: دیگر تمام شد؛ هیچ حسرتی برای فرازمینی باقی نماند؛ او بالاخره باعث خوشحالی مردم کشورش شد؛ او آلبی سلسته را قهرمان کرد؛ قهرمان کوپا آمریکا. کوپا آمریکایی که مردمان آرژانتین، ۲۸ سال در حسرت برگشتن این جام به خانه بودند؛ اما بالاخره برگشت، با رهبری کاپیتان مسی آن هم با شکست دادن سلسائو در سوپرکلاسیکو، در ریو دوژانیرو، در استادیوم بزرگ ماراکانا.

عالیجناب مسی؛ میراث‌دار باشرف مارادونا



مسی درخشید؛ بهترین گلزن تورنمنت بود؛ بیشترین پاس گل را داد و بهترین بازیکن شد؛ او همه جوایز فردی را برای خودش کرد؛ بدون اغراق، او یک تنه آرژانتین را قهرمان کرد. او اکنون یک نماد همچون دیگو مارادونا، برای آرژانتینیاست

لیونل مسی در سال های اخیر و علیرغم حضور در سه فینال مهم هنوز موفق به کسب یک جام در رده ملی نشده بود و این طلسم بالاخره امروز شکست. کاپیتان آلبی سلسته در پایان مسابقه به قدری خوشحال بود که نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز از فرط خوشحالی او را به هوا پرتاب کردند.

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی، رفاقت را در حق نیمار تمام کرد!

هر دو تشنه‌ی این قهرمانی بزرگ در فینالی مهم و رویایی بودند... اما آنچه داستان قابل پیش بینیِ ما را جذاب می‌کند خروج داستان از روال عادی و خلق داستانی دگرگونه است؛ نیمار اینچنین لیونل مسی را در آغوش می‌کشد و برنده در آغوش بازنده با گریه های بلند آرام می‌گیرد. اکنون داستان قابتِ بزرگ عوض می شود. در وادی عشق به راحتی جای بازنده و برنده عوض می شود. بهتر است بگویم در سرزمین عشق بازنده ای وجود ندارد؛ زبان عشق در هر حالی و در هر جایی سخن صلح و رفاقت است. عاشق باشیم و هوای هم را داشته باشیم.

لیونل مسی

سه فرزند لیونل مسی در خانه قهرمانی پدرشان در مسابقات کوپا آمریکا را جشن گرفتند.

لیونل مسی

همچنین هواداران لیونل مسی در شهر بارسلون به مناسبت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

لیونل مسی

مسی پس از بازی و جشن قهرمانی با پدر و همسرش تماس تصویری برقرار کرد و با آنها جشن گرفت.

عالیجناب مسی؛ میراث‌دار باشرف مارادونا

محمدرضا احمدیان در توئیتر خود نوشت: بدهی ماراکانا با لئو و  آلبی سلسته صاف شد. تو فینال کوپا که مربی شم دقیقه۱ اخطار میگیره و آخر بازی تیمی برنده‌س که بازیکنان زنده‌ی بیشتری داشته باشه، مسی و آرژانتین نسخه سلسائو رو پیچیدند هفتمین توپ طلا؟ چرا که نه

کاربر دیگری در این باره نوشت: حس و حال هممون بعد سوت همین بود .بالاخره بعد 4 فینال به چیزی که لایقش بود رسید.

کاربری نوشت: بهم ثابت شد که زندگی هنوز قشنگیای خودش داره چون قهرمانی مسی تو لباس آرژانتین رو دیدم.

کاربری دیگری نوشت: وقتی مارادونا جام راازشمال ایتالیا پس گرفت وبه ناپل بردطرفداران ناپولی بجای مرکزشهر به قبرستان رفتندوبرای مردگان نوشتند:نمیدانیدچه چیزی رااز دست دادید .حالا که مسی به قهرمانی رسید .بالای آرامگاه مارادونا مینویسیم:نمیدانی چه چیزی راازدست دادی دیگوجشن تاجگذاری وارثت دیدنی بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو