شادی پسران مسی پس از قهرمانی آرژانتین در مسابقات کوپا آمریکا

منبع: پرشین وی

87

1400/4/20

11:31


در این ویدئو شادی پسران مسی را پس از قهرمانی آرژانتین مشاهده می کنید

تیم ملی فوتبال آراژانتین بامداد امروز در فینال مسابقات کوپا امریکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف دیرینه خودش یعنی برزیل را شکست دهد و پس از سالها رویای قهرمانی را برآورده کند. لیونل مسی ستاره این تیم نیز توانست برای اولین بار قهرمانی با تیم ملی آرژانتین را تجربه کند. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئوی از پسران مسی را برای شما قرار دهیم که بعد مسابقه شادی می کنند.

شادی پسران مسی

سه فرزند لیونل مسی در خانه قهرمانی پدرشان در مسابقات کوپا آمریکا را جشن گرفتند.

ویدئو شادی سه پسر مسی

جزئیات بیشتر درباره قهرمانی آرژانتین

در فینال رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۲۱، تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهد و بدین ترتیب آرژانتینی ها قهرمان این تورنمنت شدند و جالب اینکه این اتفاق برای آن ها در ورزشگاه ماراکانا و در خاک برزیل رخ داد.

در یک بازی بسیار پر برخورد و خشن، آرژانتین موفق شد روی تک گلی که آنخل دی ماریا در نیمه اول بازی به ثمر رساند در این بازی به پیروزی برسد و بدین ترتیب جام قهرمانی را به دست بیاورد تا لیونل مسی بالاخره به رویای دیرینه خود برسد و بتواند به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان شده و یک جام ملی هم به دست بیاورد.

پسران مسی

قهرمانی آرژانتین

به بهانه شادی پسران مسی بعد از قهرمانی آرژانتین درباره این مسابقه یبشت صحبت می کنیم. بدین ترتیب آرژانتینی ها انتقام شکست مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا ۲۰۰۷ و همچنین نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را گرفتند و این بار با شکست برزیل قهرمان این رقابت ها شدند و جام را به دست آوردند.

در این بازی پس از گل دی ماریا، آرژانتینی ها به سبک دفاع و ضد حمله
روی آوردند و در انجام این کار هم موفق بودند و در نهایت موفق شدند
قهرمان این تورنمنت شوند.

پسران مسی

قهرمانی مسی

اکنون مسی در آرژانتین هم فاتح جام شده است و دیگر
تنها نقطه تاریک کارنامه حرفه ای خود را برطرف کرده است.

اینستاگرام و فوتبالی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو