امکان سنجی مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

منبع: پارس ناز

94

1400/4/20

11:34


امکان سنجی مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی ساده برای مهاجرت به استرالیا هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس پیشنهاد می دهیم که این مطلب را از دست نداده و با ما همراه باشید. مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان یکی از ساده ترین راه ها ست که شاید بسیاری از ایرانی ها از آن اطلاع نداشته باشند. پس پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

 

چرا مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان مهم است؟

احتمالا پاسخ این سوال را شما به خوبی می دانید. متاسفانه بسیاری از ایرانی ها به دلایل مختلفی مهارت بالایی در زبان انگلیسی ندارند. در مدارس شاهد این هستیم که زبان انگلیسی به خوبی تدریس نمی شود و البته همین موضوع باعث می شود که بسیاری پایه زبان ضعیفی داشته باشند و همین موضوع در آینده مشکل ساز می شود.

 

عده ای از مردم برای مهاجرت به دنبال تقویت مهارت زبان خود هستند، اما مسلما مشغله کاری آنقدرها زیاد است که عده بسیاری فرصت کافی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارند و به همین دلیل نمی توانند این مهارت کاربردی خود را تقویت کنند. پس در این حالت باید چه کاری کرد؟

 

به طور کلی به این موضوع توجه داشته باشید که مهاجرت به کشوری دیگر ساده نیست و شما برای ارتباط برقرار کردن با مردم آن کشور به مهارت زبان نیاز دارید، اما این نکته هم بدیهی است که ارتباط با مردم با مدرک زبان تفاوت دارد.

 

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد، بسیاری از مردم به دنبال راهی هستند که بدون مدرک زبان به کشور دیگری مهاجرت کنند. به این نکته هم دقت داشته باشید که این روزها استرالیا مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانی ها است و دلیل اصلی آن هم اقتصاد پویا و رو به رشد این کشور است.

 

اگر شما در زمینه ای خاص مهارت و تخصص دارید، یا می توانید کسب و کاری جدید را در استرالیا راه اندازی کنید، یا اصلا یک بیزینس را در این کشور خریداری کنید، پس به سادگی می توانید به این کشور مهاجرت کنید، اما دقت داشته باشید که بسیاری از راه های مهاجرتی به کشور استرالیا به مدرک زبان نیاز دارند، غیر از یک راه که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

امکان سنجی مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

چگونه بدون مدرک زبان به استرالیا مهاجرت کنیم؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بدون مدرک زبان هم می توان به کشور استرالیا مهاجرت کرد، حال این سوال پیش میاد که چطور می توان این کار را انجام داد. به این موضوع دقت داشته باشید که شما برای مهاجرت به کشور استرالیا روش های مختلفی را پیش روی خود دارید که متناسب با شرایط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

تمام روش های مهاجرتی به استرالیا به مدرک زبان نیاز دارند، غیر از سرمایه گذاری در این کشور که به مدرک زبان نیاز ندارد. البته به این نکته هم دقت کنید که برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا هم روش های مختلفی وجود دارد و به همین دلیل ویزاهای متنوعی هم سر راه شما قرار دارد. به نقل از سایت پرشین مایگرنت درباره انواع سرمایه گذاری استرالیا چنین بیان شده است:

 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می تواند بصورت مستقیم و با ویزاهای اقامت دائم از جمله ویزای 132 انجام شود و یا با ویزاهای زیر مجموعه 188 شامل  a188، 188 b، 188 c که قابل تبدیل به اقامت دائم هستند.

 

تنها یکی از ویزاهای سرمایه گذاری کشور استرالیا به مدرک زبان نیاز ندارد و متقاضی می تواند بدون ارائه این مدرک هم ویزای استرالیا داشته باشد. به این نکته دقت داشته باشید که شما برای مهاجرت به کشور استرالیا یا هر کشور دیگری به یک مشاور نیاز دارید که در این زمینه تخصص، مهارت و البته تجربه بسیاری داشته باشد.

 

در این حالت مطمئن خواهید بود که به بهترین نحوه ممکن راهنمایی می شوید. در پروسه مهاجرت مشاور شما نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، اینکه بداند چه راهی را به شما پیشنهاد دهد و البته چطور به شما کمک کند که با این راه بتوانید به کشور دلخواه خود مهاجرت کنید، موضوع بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت.

 

چطور مشاور خوب انتخاب کنیم؟

بعد از هر آنچه در مطالب بالا توضیح دادیم، این سوال همچنان وجود دارد که چطور می توان یک مشاور مطمئن را پیدا کرد که بتوان به راهنمایی های او اعتماد کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که یک خبر خوب را برای شما داریم و در ادامه یک موسسه مهاجرتی معتبر و کارآزموده را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

موسسه پرشین مایگرنت سال ها ست در زمینه مهاجرت به استرالیا فعالیت دارد، یعنی کارشناس هایی که در این موسسه مشغول به کار هستند، تخصص و تجربه بالایی دارند. همین تجربه به شما کمک می کند که به سادگی بتوانید به آن ها اعتماد کنید، زیرا بهترین روش مهاجرت را با توجه به شرایطی که دارید به شما معرفی خواهد کرد و البته که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

 

موضوع دیگه ای که باید به آن دقت داشته باشید، این است که موسسه پرشین مایگرنت معتبر است، یعنی به طور کامل و قانونی به ثبت رسیده است و شما می توانید به کارشناس های آن اعتماد کنید.اگر به دنبال اطلاعاتی بیشتر در رابطه با این موسسه و همچنین راه های مختلف برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هستید، به وب سایت رسمی این موسسه مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو